سایز متن   /

کاربران فضای مجازی در توییتر با به راه انداختن هشتگ ماشین ترور پژاک را متوقف کنید، خواستار پایان جنایات پ.ک.ک و پژاک در حق شهروندان کرد شدند.

.

به گزارش کوردپاریز، گروهک تروریستی پ.ک.ک و پژاک از بدو تاسیس خود جز قتل، جنایت، غارت اموال شهروندان، اخاذی و باجگیری هیچ نفعی برای کردها نداشته است. در گذشته این جنایات در نبود فضای رسانه ای به شکل کنونی از طرف گروهک سرپوش گذاشته می شد ولی اکنون با پیشرفت رسانه های اجتماعی دیگر این امکان وجود ندارد و با هر جنایتی موج عظیمی از سوی کاربران بر علیه گروهک شکل گرفته و از مسئولین و مقامات کشوری و نیز نهادهای حقوق بشری داخلی و خارجی می خواهند تا جنایات این تروریست های کردستیز را متوقف کنند.

بنابر این گزارش، کاربران این بار با هشتگ ماشین ترور پژاک را متوقف کنید، در یک کارزار رسانه های تروریست های پ.ک.ک و پژاک را مورد هجمه قرار دادند و از مقامات کشور و نهادهای امنیتی خواستند که اقدامات تروریستی و جنایات بی شمار این گروه را متوقف کنند.

آنچه کاربران بدان پرداختند …

.

کودکان سرباز

یکی از اصلی ترین معضلات خانواده های مناطق کردنشین به خصوص مناطق مرزی و روستاهای دورافتاده ربودن کودکان آنها توسط پژاک می باشد که البته سرنوشت خیلی از این کودکان نامعلوم بوده و اکثر آنها در سنین ۱۵، ۱۶ سالگی و حتی کمتر جان خود را از دست می دهند.

کاربران با اشاره به فردی به نام کاوه سقزی، سردسته باند کودک ربایی و انتقال آنها به قندیل از مسئولان وزارت امور خارجه خواستند تا وی را تحت پیگرد قانونی قرار داده و مقدمات دستگیری وی توسط پلیس بین الملل را فراهم نمایند.

.

.

امنیت اقتصادی

آنچه مسلم است، وضعیت معیشتی خانواده ها به خصوص در مناطق کردنشین با توجه به شرایط کشور و نیز تحریم های ظالمانه آمریکا حال و روز خوشی ندارد. گروهک تروریستی پژاک که هیچ وقت در پی ثبات اقتصادی شهروندان نبوده متاسفانه سال های متمادی است که با ایجاد ناامنی و اخاذی از صاحبان مشاغل و باجگیری از کولبران و به آتش کشیدن کارگاه های صنعتی سفره های مردم را هدف قرار داده است.

کاربران با آوردن نمونه هایی از اقدامات تروریستی این گروهک، از مسئولان خواستند که برای ثبات اقتصادی کردستان و نیز ورود سرمایه گزاران به منطقه اقدامات این گروهک را متوقف کنند.

.

.

قتل و ترور

گروهکی که اصل و اساس آن بر پایه قتل و جنایت شکل گرفته تاکنون شهروندان زیادی را به بهانه های واهی به قتل رسانده است. این اقدامات جنایتکارانه پ.ک.ک و پژاک شهروندان را به ستوه آورده و با اشاره به قتل شهروندانی همچون، سامان دانشور، تاج الدین میرزایی، سوران اختر ثمر، کوهسار فاتحی و دهها شهروند دیگر خواستار توقف ماشین ترور پ.ک.ک و پژاک شدند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی