سایز متن   /

داستان غم انگیز کودک سربازی دیگر که گروهک تروریستی پ.ک.ک او را در کودکی ربوده و در کوهستان گاره در اقلیم کردستان عراق قربانی مطامع شوم خود کرد.

.

رسانه های پ.ک.ک با وقاحت تمام پس از قربانی نمودن این کودک سرباز نوشتند: «او مبارز آپو بود!»

.

شاخه مسلح پ.ک.ک با انتشار بیانیه ای خبر از کشته شدن یک کودک سرباز دیگر با نام مستعار آندوک اورمار دادند که دو روز پیش در حمله جنگنده های ترکیه در کوهستان گاره کشته شده است.

.

طبق معمول، تروریست ها تمام اطلاعات مربوط به این عضو را بدون ذکر سن و تاریخ تولد وی منتشر کردند، زیرا آنها متهم به ربودن و جذب کودکان و نظامی گری آنها هستند.

.

از عکس های این کودک سرباز که توسط ارگان رسانه ای پ.ک.ک منتشر شده مشخص است که او کودکی در سنین ۱۳-۱۵ سالگی است و نه بیشتر و هنوز ریش و سبیلش جوانه نزده است! این همان نقض و جنایت علیه حقوق کودکان بی گناهی است که توسط گروهک تروریستی پ.ک.ک ربوده و در میادین جنگی از آنها سوء استفاده می شود!

.

گروهک تروریستی پ.ک.ک و پژاک برای تامین نیرو، به ربودن کودکان و نظامی گری اجباری آنها متکی است و با آموزش جزئی، این کودکان را قربانی سیاست های کثیف خود می کند. بر پایه همین جنایات، سازمان های حقوق بشری و حقوق کودکان اقدامات جنایتکارانه و ضد انسانی گروهک پ.ک.ک و پژاک علیه کودکان را محکوم می کنند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی