- سایت خبری تحلیلی کورد پاریز | KURDPAREZ - https://kurdparez.com -

بازی کثیف پ.ک.ک با برگزاری مراسمات جمعی

پ.ک.ک بە منظور تبلیغات سیاسی مردم را با مینی‌بوس بە قندیل می‌برد و در حین برگزاری مراسم‌های جمعی، کودکانی را شناسایی می‌کند کە بعدا آنها را می‌رباید.

طبق گزارش رسانه های پ.ک.ک، این گروه توسط ۵۰ مینی‌بوس شهروندان را کە همە آنها اهل مناطق مرزی استان‌های سلیمانیە و حلبچە هستند را برای برگزاری مراسم عید نوروز بە قندیل برده اند.

برگزاری این‌گونە مراسم‌ها در حالی‌ست کە بە دلیل شیوع گستردە ویروس کرونا برگزاری مراسم‌های پرازدحام ممنوع است، ولی پ.ک.ک بە منظور تبلیغات سیاسی جنبە بهداشتی و سلامت شهروندان را در نظر ندارد و بە برگزاری این گونە مراسم‌ها ادامە می‌دهد.

پ.ک.ک مراسم‌ها و مناسبت‌های جمعی را بە فرصتی برای شناسایی کودکانی کە از لحاظ فیزیکی قادر بە حمل سلاح هستند بدل می‌کند و سپس از طریق افراد مسلح خود این کودکان را می‌رباید. لذا شرکت کنندگان باید این واقعیت را در نظر بگیرند کە شرکت در مراسم‌های جمعی پ.ک.ک بە قیمت ربودن کودکان آنها پایان می‌یابد و جان کودکان خود را در خطر می‌اندازند.

پ.ک.ک کە شهروندان اقلیم کوردستان را با مینی‌بوس بە قندیل می‌برد تا در مراسم نوروز شرکت کنند، در دامنەهای کوهستان قندیل با ایجاد حکومتی غیرقانونی از طریق کشتار و خشونت، شهروندان ساکن منطقە را از باغ و ملک و آب و خاک خودشان بیرون کردە و نە تنها بە آنها اجازە کار بر روی ملک خودشان را نمی‌دهد، بلکە آنها را مجبور بە پرداخت باج و سرانە نیز می‌کند.