سایز متن   /

طی دو روز اخیر بنابه اخبار منتشر شده در رسانه‌ها، کشور آماج عملیاتهای تروریستی کوری شده است که به اذن الهی و هوشیاری مردم عزیز بار دیگر دشمنان این مرز و بوم ناکام مانده‌اند که آخرین اقدام ضدانسانی آنها تسلیح و روانه نمودن یک تیم دو نفره تروریستی از خاک اقلیم کردستان عراق به مقصد شهر پیرانشهر با هدف ترور هم میهنان بوده است که از جانب چشمان همیشه بیدار خادمان امنیت ملت قبل از انجام هر گونه عملیات تروریستی شناسایی و دستگیر شده‌اند.

.


بدون شک همزمانی ایجاد ناآرامی و قصد انجام عملیاتهای تروریستی بعد از اذعان سردمداران جدید کاخ سفید مبنی بر شکست راهبرد فشار حداکثری، نشان از یک اقدام هماهنگ دارد که در اتاق فکر محور عبری- عربی- آمریکایی طراحی و برنامه ریزی گشته است تا به زعم خود بتوانند خللی در اراده ملی در راستای راهبرد مقاومت در برابر زیاده خواهی‌های استکبار ایجاد نمایند.

.


ملت بزرگ ایران که در فردای کودتای ۲٨ مرداد بر ضد دولت ملی دکتر مصدق دشمن خود را شناختند و در ۲۲ بهمن ۵۷ این دشمن را از کشور بیرون راندند انتظاری جز دشمنی از جانب آنها ندارند اما جای بسی تاسف است کە از فردای انقلاب این مردم تاکنون عده‌ای قلیل در مقابل خواست و اراده این ملت قد علم نموده و به ابزار دست محور عبری- عربی- آمریکایی تبدیل گشته‌اند.

.


این عده قلیل در غرب کشور زمانیکه ایران بزرگ آماج یورش وحشیانه رژیم بعث گشته بود و هر روز هزاران زن و مرد و کودک این کشور را به خاک و خون می کشیدند خود را به دامان صدام منفور در تاریخ انداختند و همراه با او از هیچ جنایتی بر علیه ملت ایران دریغ نورزیدند، این مزدوران بعثی حتی مرزهای واژه وقاحت را در نوردیدند و تلاش نمودند تا دامن صدام سفاک را از جنایت ضد بشری شیمیایی حلبچه پاک نمایند که خوشبختانه اسناد آن هم اکنون موجود و ثبت در تاریخ است.


.

اما اقدامات این گمراهان قلیل که به تروریستهای اجاره‌ای نیز تبدیل گشته‌اند متاسفانه معیشت و سفره‌های خانواده‌ها را نیز هدف گرفته‌اند و سالیان طولانی می‌باشد که با ایجاد ناامنی امکان هر گونه سرمایه گذاری بخش خصوصی در این منطقه را سلب نموده‌اند چرا که تداوم حیات ضاله خویش را منوط به گسترش فقر و فلاکت در میان این مردم می دانند.

.


جای بسی تاسف است که مقامات حکومت اقلیم کردستان عراق این تروریستهای اجاره‌ای را که تا دیروز در خدمت رژیم بعث بودند را پناه داده‌اند و بزرگ منشی ملت بزرگ ایران را که همواره از زمان رژیم بعث تا حمله داعش و امکان سقوط اربیل حامی این حکومت بوده‌اند بدین شیوه پاسخ می گویند. اما انتظار است که این مقامات هر چه سریعتر دامان خویش را از این لنکه ننگ پاک نمایند و بیشتر از این صبر ملت بزرگ ایران را امتحان ننمایند چرا که این ملت در طول تاریخ چند هزار ساله خود نشان داده است هر گونه چشم طمع و دست متجاوزی را کور و قطع خواهد نماید.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی