سایز متن   /

به گزارش کوردپاریز، در روزهای گذشته چند سرکرده پ.ک.ک / پژاک از جمله تروریست‌هایی به نام های مستعار شورش آلان، فواد بریتان و اهون چیاکو طی سخنانی که از رسانه‌های وابسته به پ.‌ک.‌ک منتشر شده است از لزوم اتحاد کردها و آذری ها در مبارزه با جمهوری اسلامی ایران سخن گفته‌اند‌ و حول این موضوع تبلیغاتی در جریان است.

اعضای گروه تروریستی پ‌.ک.‌ک / پژاک در سخنان خود بعد از مقداری از شعارهای ایذایی‌ اظهار کردند این جریان قصد دارد با همکاری «خلق‌های کرد و آذری» در ایران سیستم «کنفدرالیسم دمکراتیک» اجرا کند و خصوصاً اهون چیاکو گفت این جریان برای اجرای این کار «برنامه و آمادگی» دارد.

منظور از سیستم کنفدرالیسم دمکراتیک همان سیستمی است که پ‌.ک.‌ک با پشتیبانی سیاسی، مالی و نظامی قدرت‌های غربی در شمال سوریه ایجاد کرده است. به بیان دقیق‌تر پ.‌ک‌.ک آشکارا می‌گوید برای تجزیه شمال غرب ایران و ایجاد یک شمال سوریه و یا قره باغ دیگر برنامه و آمادگی دارد.

در این خصوص پرداختن به گزارشهای مراجع بی‌طرف بین‌المللی در خصوص «پاکسازی قومی»، «جرائم جنگی» و «جنایت علیه بشریت» که پ‌.ک.‌ک در سوریه و حتی عراق مرتکب شده است ضروری است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی