سایز متن   /

کوردپاریز/ ارگان رسانه ای پ.ک.ک با انتشار گزارشی سراسر کذب، برای فریب افکار عمومی مدعی شد که در سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۰۰۰ نظامی ترکیه راکشته است! ادعایی که بیشتر به یک جوک می ماند تا واقعیت.

این در حالی است که در سال گذشته میلادی، پهبادهای پیشرفته ترکیه، ۲۴ ساعته بر فراز قندیل و دیگر مقرهای پ.ک.ک در پرواز بودند. عناصر پ.ک.ک نیز برای در امان ماندن جان خود، به دنبال سوراخ موش بودند.

از طرفی، ترکیه در سال ۲۰۲۰ میلادی بیش از ۲۰۰ عملیات علیه عناصر پ.ک.ک در ترکیه، سوریه و شمال عراق به اجرا درآورد. در نتیجه این عملیات ها موفق شد ۳۶۴۶ تن از عناصر پ.ک.ک را به هلاکت برساند.

مهمتر از همه کشته شدن سربازان و نیروهای ارتش ترکیه چیزی نیست که از نظر رسانه های ترکیه، دور بماند. در واقع این محیط بسته و ایزوله شده پ.ک.ک است که اجازه درز هیچ واقعیتی را به بیرون نمی دهد.

گفتنی است که تعداد عناصر کشته شده پ.ک.ک، بسیار بیشتر از آن است که ارتش ترکیه در یک سال گذشته به هلاکت رسانده است. در واقع بخش عمده دیگر کشته های پ.ک.ک به هنگام فرار کودکان از گروه اتفاق می افتد. به اذعان اعضای بازگشتی گروه، خیلی از اعضا به هنگام فرار کشته و یا اعدام می شوند. بعد از چند ماه و حتی چند سال اعلام می کنند که در درگیری با ارتش ترکیه کشته شده است! علاوه بر اینها با فرا رسیدن فصل برف و سرما و زمستان بی رحم قندیل بسیاری از نیروها در زیر برف و آوار بهمن مدفون شده و اینگونه جان خود را از دست می دهند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی