سایز متن   /

سرکرده گروه معاند و تجزیه‌طلبی که از طریق فضای مجازی اقدام به تشویش اذهان عمومی و دعوت به تجمعات غیر قانونی و مسلحانه کرده بود، توسط ماموران انتظامی شهرستان ماهشهر شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش کوردپاریز به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سرکرده گروه معاند و تجزیه‌طلبی که از طریق فضای مجازی اقدام به تشویش اذهان عمومی و دعوت به تجمعات غیر‌قانونی و مسلحانه کرده بود، توسط ماموران انتظامی شهرستان ماهشهر شناسایی و دستگیر شد.

مأموران انتظامی شهرستان ماهشهر پس از رصد دقیق اطلاعاتی، با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات ضربتی سرکرده و ۳ عضو این گروه را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

شایان ذکر است که در روزهای اخیر پویش های گسترده ای در فضای مجازی شکل گرفته و نهادهای مدنی و فعالان حقوق بشر، شهروندان کرد و … خواستار متوقف کردن جنایات گروهک تروریستی و تجزیه طلب پژاک شده اند.

پژاک سال های متمادی است که اقدام به ربودن کودکان، اخاذی از شهروندان، باج گیری از کولبران، قتل، غارت می کند و در اقدامات بزدلانه در کمین مرزبانان می نشینند و آنها را به شهادت می رسانند. شهروندان کرد با تشکیل کمپین های گوناگون با انتقاد از اینکه برخورد با این گروهک آنچنان که باید و شاید قاطع نبوده از نهادهای انتظامی و مسئولین کشوری خواسته اند که ریشه این تروریست ها در داخل کشور را بخشکانند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی