سایز متن   /

علی عونی، عضو رهبری حزب دمکرات کردستان عراق، در رابطه با آشوب‌های اقلیم گفت، آنچکه امروز می‌گذرد ادامه سیاست شکست خورده‌ی پ.ک.ک در جنگ “خندق‌ها” در کردستان ترکیه است.

کوردپاریز/ علی عونی، با انتشار جستاری تحت عنوان “پ.ک.ک و به آتش کشاندن شهر”، نوشت: “پ.ک.ک با به راه‌ انداختن جنگ خندق‌ها در شهرهای ترکیه، موجب ویران شدن شهرها و آوارگی بیش از نیم میلون کُرد به کلان‌ شهرهای ترکیه شد. با این سیاست غلط تمام فرصت‌های ایجاد شده برای مساله کرد و آزادی در ترکیه را از بین برد. ترک‌ها و دولت اردوغان به دنبال بهانه‌ای برای برچیدن فضای باز ایجاد شده و تحمیل حکومت نظامی بر کردستان بودند که پ.ک.ک این فرصت را برای آن‌ها ایجاد کرد که تاکنون ادامه دارد و هر روز نیز بدتر می‌شود.”

علی عونی همچنین نوشت: پ.ک.ک برای مخفی کردن شکست‌های خود دست به آشوبگری و ایجاد بحران در اقلیم کردستان و مناطق دیگر کردنشین زده است. آنچکه امروز در منطقه سلیمانیه می‌گذرد در واقع ادامه جنگ شکست‌‌خورده‌ی خندق‌ها در ترکیه است.

او در ادامه می‌افزاید: ما بارها اعلام کرده‌ایم که نباید احزاب اقلیم از سیاست‌های اشتباه پ.ک.ک حمایت کنند، آنچکه امروز در اقلیم کردستان می‌گذرد نتیجه این عملکرد اشتباه آنان است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی