- سایت خبری تحلیلی کورد پاریز | KURDPAREZ - https://kurdparez.com -

رسانه های اقلیم از خواب بیدار شدند! / جنایت قتل اسرین محمدی، لکه ننگ ابدی بر پیشانی پژاک

قتل اسرین محمدی، کودک ۱۳ ساله سردشتی به هنگام فرار یکی از تراژدی ترین داستان هایی است که گروهک تروریستی پژاک آن را رقم زده است.

این داستان غم انگیز نه تنها افکار عمومی کردها بلکه همه جامعه را جریحه دار کرده و ماه ها نقل محافل اکثر رسانه ها حتی در سطح بین الملل هم بود.

اما رسانه های اقلیم در یک حرکت غیرحرفه ای پس از ماه ها تازه به فکرشان افتاده که این کودک به هنگام فرار توسط تروریست های پژاک به قتل رسیده است.

سایت خبری باس نیوز وابسته به بارزانی ها با استناد به پیام ویدیویی مادر این کودک (این ویدئو قبلا از سایت کوردپاریز منتشر شده است) این جنایت را پس از ماه ها منتشر کرده است. حرکتی که نه تنها ماهیت پلید این رسانه ها را نشان می دهد بلکه ثابت می کند که هر آنجا که منافع آنها ایجاب کند، ورود پیدا می کنند و گرنه دفاع از حقوق شهروندان کرد افسانه ای بیش نیست.

از طرفی هم انتشار این خبر در حالی است که در ماه های اخیر تنش میان پ.ک.ک و بارزانی ها به اوج خود رسیده و تا حدی پیش رفته که وقوع یک جنگ تمام عیار بین پ.ک.ک و اقلیم کردستان محتمل است.

در شرایطی که رسانه های دو طرف نیز یک جنگ تمام عیار را علیه هم شروع کرده اند، عدم انتشار به موقع این خبر نشان از نبود سوژه تازه و استفاده از آن علیه پ.ک.ک است و الا قتل اسرین محمدی به هنگام فرار یکی از مستندترین جنایت ها توسط پژاک بود که رسانه های اقلیم می توانستند به موقع آن را پوشش بدهند نه پس از گذشت چند ماه!