سایز متن   /

مسئول شاخه حزب دمکرات کردستان عراق در شنگال اعلام کرد، پ.ک.ک تاکنون بزرگترین مقر پلیس شنگال را به نیروهای فدرالی عراق تحویل نداده و از این شهر خارج نشده است و می‌خواهد با پوشیدن یونیفورم و لباس پلیس فدرالی عراق، سازمان ملل را فریب دهد.

به گزارش کوردپاریز، قادر قاچاق، مسئول شاخە حزب دموکرات کردستان در شنگال، بە رسانەهای اقلیم کردستان گفتە است: «پ.ک.ک در نظر ندارد از شنگال خارج شود و تنها می‌خواهد با پوشیدن لباس پلیس فدرالی عراق سازمان ملل را فریب دهد».

او افزود: «پ.ک.ک تاکنون بزرگترین مقر پلیس شنگال را بە نیروهای فدرالی عراق تحویل ندادە است و افراد مسلح محلی خود را با اسلحەهایشان در داخل شنگال مخفی کردە و افراد مسلح غیرمحلی را هم در تونل‌هایی مخفی کردە کە در کوه شنگال درست کردە است».

قادر قاچاق تصریح کرد: «اجرای مفاد توافق شنگال باید تحت نظارت نمایندە حکومت اقلیم کردستان و سازمان ملل انجام شود، زیرا بر اساس اطلاعاتی کە دریافت کردیم نیروهای پ.ک.ک لباس نیروهای عراقی را پوشیدەاند و می‌خواهند سازمان ملل را فریب دهند».

او اضافە کرد: «بر اساس توافق صورت گرفتە پ.ک.ک باید پنج کیلومتر از حومە شنگال دور شود نە تنها از مرکز شهرستان شنگال، زیرا وجود آنها در پنج کیلومتری شنگال شهروندان این شهر را مورد تهدید قرار می‌دهد».

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی