سایز متن   /

کوردپاریز/ علی جوانمردی؛ مزدور آمریکایی ها و بارزانی ها برای ضدیت با جمهوری اسلامی به هر دری می زند و حتی از خط قرمز دیگر خود که ضدیت با پ.ک.ک است، عبور می کند.

کیست که نداند این مزدور آمریکایی در هواداری از بارزانی ها، یکی از دشمنان سرسخت پ.ک.ک و پژاک به حساب می آید و حتی همواره سعی کرده این گروهک تروریستی را به سپاه پاسداران ارتباط بدهد و اینگونه از یک تیر، دو نشان بزند.

جنایات گروهک تروریستی پژاک نیز بر کسی پوشیده نیست، حتی در قضیه قتل سوران اختر ثمر، باجگیری از کولبران و صاحبان کارگاهها و معادن توسط عناصر پژاک، جوانمردی بارها خود به این اقدامات تروریستی پژاک اشاره کرده است.

با توجه به شناخت و اعترافات جوانمردی که به طور مداوم پژاک را گروهکی تروریستی معرفی می نماید در چنین شرایطی، حال با توجه به ماهیت مزدوری که دارد در تناقضی آشکار، زینب جلالیان عضو گروهک تروریستی پژاک را به عنوان زندانی سیاسی معرفی و از وی دفاع نموده است.

این در حالیست که زینب جلالیان خود بارها اعلام نموده که عضو پژاک بوده و به عنوان عضو مسلح این گروهک تروریستی در عملیاتهای بسیاری بر علیه مردم کشور مشارکت داشته است، حتی در چنین شرایطی نظام اسلامی بعد از دستگیری وی و با اطلاع کامل از ماهیت تروریستی اقداماتش، زینب جلالیان را مورد رافت اسلامی قرار داده و حکم اعدام وی را به حبس کاهش داد.

 در تمامی کشورهای جهان به خصوص کشورهای غربی که داعیه دار حقوق بشر و آزادی می باشند، اعضای گروههای تروریستی را در زندانهایی همچون گوانتانمو که حتی محروم از حقوق اولیه و داشتن وکیل می باشند نگهداری می نمایند؛ ولی در حالیکه، زینب جلالیان حتی زمانی هم که در زندان بوده به اقدامات تبلیغی خود بر علیه جمهوری اسلامی ایران ادامه داده اما حتی برای لحظه ای نیز از حقوق خود از جمله داشتن وکیل، دسترسی به پزشک، ملاقات با خانوانده و… محروم نگردیده است.

پس با توجه به مطالب بیان شده این امر ماهیت واقعی امثال جوانمردی را هر روز بیش از پیش بر همگان آشکار می نماید که چگونه این به اصطلاح روزنامه نگار هیچگونه اصول اخلاق حرفه ای را رعایت نکرده و حتی به مواضع و اصول نداشته ی خود هم پایبند نمی باشد.


زانیار احمدی

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی