سایز متن   /

عضو پیشین گروه تروریستی پ.ک.ک اعلام کرد، پ.ک.ک با حمله به نیروی پیشمرگه و انفجار لوله انتقال نفت، آبروی خود در جوامع بین المللی را خدشه دار کرد.

به گزارش کوردپاریز، عثمان اوجالان از اعضای پیشین رهبری پ.ک.ک و برادر عبدالله اوجالان، رهبر محبوس این گروه، به باس نیوز گفت: بیانیه  رسمی آمریکا و فرانسه برای پ.ک.ک یک شوک است، آنها فکر نمی کردند که آمریکا نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند، این موضوع در میان آنها دوگانگی ایجاد کرده است.


وی گفت، در بیانیه آمریکا به وضوح مشخص است که واشنگتن از پ.ک.ک حمایت نمی کند به ویژه پس از انفجار لوله انتقال نفت و جان باختن پیشمرگه کردستان، تعدادی از رهبران پ.ک.ک متوجه شده اند که کارهایشان اشتباه است، به همین خاطر خواهان مذاکره هستند.


عثمان اوجالان اعلام کرده، ریاست کنونی پ.ک.ک خود را نابود می کنند کاری که آنها انجام می دهند، جنگ افروزیست، آنها فعالیت های خود را در چند روستای اقلیم کردستان محدود کرده اند و با تشویق جریاناتی، در مقابل دولت اقلیم کردستان ایستاده اند.


پس از اینکه عناصر پ.ک.ک در ماه اکتبر سال جاری لوله انتقال نفت کردستان را منفجر کردند، در ١۴ آبان ماه، نیز از طریق بمب کارگذاری شده در منطقه چمانکی از توابع آمدی، یک پیشمرگه را کشتند و همزمان نیروی پیشمرگه را مورد هدف گلوله قرار دادند و چند پیشمرگه مجروح شدند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی