سایز متن   /

 یکی از سرکرده های پ.ک.ک اعلام کرد این گروه خواهان جنگ با اقلیم کردستان نیست و آماده است بر سر هر مسأله ای با پارتی مذاکره کند.

به گزارش کوردپاریز، پایگاه خبری شار پرس به نقل از یکی از سرکرده های پ.ک.ک گزارش داد که پ.ک.ک اعلام آمادگی کرده است برای پیشگیری از بروز جنگ میان این گروه و نیروهای حزب دموکرات کردستان (پارتی) در اقلیم کردستان، با این حزب وارد مذاکره شود.

این سرکرده پ.ک.ک که نخواسته نامش فاش شود به پارتی و حکمت اقلیم کردستان پیام داده است که: «همچون گذشته بر این باوریم که هر اختلاف نظری باید با گفتگو و درک متقابل حل و فصل شود و ما آماده ایم در راستای پیشگیری از این جنگ به هر مسئولیتی که بر عهده ما قرار گیرد، عمل کنیم.»

سرکرده مذکور افزوده است: «ما به خازطر تأمین امنیت خود اطراف پایگاه هایمان را مین گذاری کرده ایم. در واقع هنگامی که نیروهای پیشمرگ قصد داشتند به پایگاه ما حمله کنند یک مین منفجر شد و متعاقب آن تبادل آتش سبک میان دو گروه آغاز شد. اما با دخالت فرماندهی HPG تیراندازی به سرعت متوقف گردید.»


این در حالی است که پ.ک.ک در دو سه هفته اخیر چندین بار و حتی به پلیس نفت اقلیم آتش گشوده و برای تهدید حکومت اقلیم کردستان، خط لوله انتقال گاز اقلیم به ترکیه را منفجر و مسئولیت آن را به عهده گرفت.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی