سایز متن   /

یک نویسنده کُرد سوری می گوید: آنهایی که از ابتدای حضور پ.ک.ک در سوریه با این گروه همراه بوده اند و اکنون هم با آن همراه هستند نمی خواهند به این نکته اعتراف کنند که پ.ک.ک ما و آنها را نیز فریب داد. وی همچنین فاش کرد که پ.ک.ک نفت سوریه را از طریق قاچاق به ترکیه می فروشد.

کوردپاریز/ هوشنگ اوسه نویسنده و روشنفکر کُرد سوری در فیسبوکش نوشته: آنهایی که از همان اوایل ورود پ.ک.ک در سوریه با آن گروه همراهی کردند و هنوز هم همراهی می کنند به خوبی مطلع هستند که پ.ک.ک به آنها دروغ گفته و به دروغ هایش هم ادامه می دهد و همچنین سود خون و انرژی و ثروت کردستان سوریه را برداشت کرده است.

وی در ادامه تصریح کرده که آنها اعتراف نمی کنند که فریب پ.ک.ک را خورده اند چراکه آنها هم در مخفی کردن آن فریبکاری شریک شده اند لذا آنها به خود می خندند و فکر می کنند هرکس از پ.ک.ک انتقاد کند براساس کینه و نفرت است و آنها نیز برچسب خائن به وی می زنند.

این روشفکر کُرد سوری نوشته: آنها به خوبی می دانند که تا این لحظه هم نفت مناطق کردنشین سوریه به ترکیه قاچاق می شود در مقابل گلوله و خون و تخریب و اشغال برای عفرین و سریکانی ارسال می شود.

هوشنگ اوسه تاکید کرده که برخی از آنها به خوبی مطلع هستند که قاچاق نفت مناطق کردنشین سوریه به ترکیه متوقف نشده حتی وقتی که کوبانی محاصره شده بود و توسط داعش اشغال شده بود آن وقت هم که عفرین محاصره شد پس از اشغالکردن آن توسط ترکیه، نفت باز هم قاچاق شده است.

وی در نهایت می نویسد: من که اینها را بیان می کنم می دانم برخی ها اینگونه وانمود می کنند که حرف هایم خنددار است چراکه در حقیقت این شجاعت را دارا نیستند که به این حقیقت تلخ اعتراف کنند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی