سایز متن   /

رئیس مشترک فرقه تروریستی پ.ک.ک هشدار داد؛ تحرکات نظامی حزب دمکرات کردستان عراق (پارتی) نشان از همکاری این حزب در طرح های حکومت ترکیه دارد و به نوعی اعلام جنگ علیه این گروه است.

به گزارش کوردپاریز، بسه هوزات، رئیس مشترک فرقه تروریستی پ.ک.ک در گفتگو با ارگان رسانه ای این گروه، با انتقاد از بارزانی ها بر این نکته تأکید کرد که نیروی پیشمرگ اقلیم کردستان خواستار رویارویی با پ.ک.ک نیست به همین جهت خانوادۀ بارزانی نیروهای نظامی وفادار به خود را به منطقه اعزام کرده اند.

وی در این باره گفت: «نیروی پیشمرگ نمی خواهد به این منطقه بیاید. به همین دلیل نیروهای زیروانی در منطقۀ مستقر شده اند. زیروانی یک نیروی ویژه است و جای نیروهای پیشمرگ را می گیرد. این نیرو متعلق به خانوادۀ بارزانی است. پارتی و ترکیه برنامۀ خاصی دارند. این نیروها در مناطقی مستقر می شوند که ارتش ترکیه نمی تواند به آنها حمله کند. می خواهند ارتباط مناطق عملیاتی نیروهای پ.ک.ک را قطع کنند. می خواهند راه های ارتباطی را قطع کنند. می خواهند نیروهای پ.ک.ک به نقطۀ خاصی عقب برانند تا ترکیه بتواند آنها تارومار کند.»

هوزات نسبت به بروز جنگ هشدار داد و افزود: «آنچه در جریان است آماده سازی برای جنگ است. وضعیت فعلی بسیار خطرناک است. در این لحظه چنین به نظر می رسد که پارتی می خواهد همراه با ترکیه دست به حمله بزند. از آماده سازی ها چنین بر می آید. اعلام جنگ مشترک با همراهی ترکیه طرح بسیار خطرناکی است و به معنای پایان پارتی است. در صورت چنین رویدادی اقلیم کردستان خودمختاری خود را از دست خواهد داد. پارتی باید در سیاست خود بازنگری کند.»

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی