سایز متن   /

رئیس حزب آزادی کردستان با انتقاد از سیاست ها و عملکرد پ.ک.ک، تداوم جنگ توسط این گروه با ترکیه را ضربه به دستاورد کردها تلقی کرد.

به گزارش کوردپاریز، مصطفی اوزچلیک، رئیس حزب آزادی کردستان (PAK) در اظهاراتی با انتقاد از عملکرد پ.ک.ک در اقلیم کردستان عنوان کرد: «سیاست ها و اقدامات پ.ک.ک در اقلیم کردستان اشتباه است. ما به عنوان PAK صراحتاً اعلام می کنیم، پ.ک.ک باید به حاکمیت، اقتدار، مجلس و حکومت اقلیم کردستان احترام بگذارد. نباید هیچ اقدامی در مرزهای اقلیم کردستان به دستاوردها اقلیم کردستان آسیب وارد کند. زیرا دستاوردهای اقلیم کردستان پیروزی و دستاورد تمام کردها و کردستان به حساب می آید و همه ما باید از آن حمایت کنیم. ما بارها از پ.ک.ک دعوت کرده ایم تا به این سیاست های اشتباه خود در منطقه پایان بدهند».

به نوشته روزنامه دیوار، اوزچلیک در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: «اگر پ.ک.ک خواستار یک ترکیه دموکراتیک است، باید به جنگ خاتمه دهد. سیاست ها و اظهارات پ.ک.ک بر پایه جنگ بنا شده است. کلید اصلی حل این مسئله پایان دادن به جنگ است. اگر پ.ک.ک جنگ در این جبهه را متوقف کند این مسئله کردستان سوریه و اقلیم کردستان را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد. پ.ک.ک برای ضربه زدن به دستاورد کردها جنگ را ادامه می دهد. جنگ میان ترکیه و پ.ک.ک به اقلیم کردستان سرایت کرده و باعث وارد شدن خسارات بسیار زیادی شده است. پ.ک.ک در شنگال نیز سیاست اشتباهی را در پیش گرفته است. پ.ک.ک برای ایجاد یک حنگ داخلی میان کردها برنامه ریزی می کند. ولی ما باور داریم که مسعود بارزانی اجازه بروز چنین جنگی را نخواهد داد».

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی