سایز متن   /

صلاح‌ بدرالدین، نویسندە و سیاست‌مدار معروف کُرد سوریه، می‌گوید: پ.ک.‌ک ساختە دست سازمان‌های اطلاعاتی برای ضدیت با کردها است.

صلاح‌ بدرالدین در اظهاراتی گفت: ”پ‌.ک‌.ک از زمانی کە بەعنوان یک حزب چپ رادیکال تأسیس شد در هماهنگی با دیگر سازمان‌های چپ ترکیە از بانک‌ها دزدی می‌کند و مخالفان سیاسی خود را بە قتل می‌رساند.”

صلاح بدرالدین اضافە کرد کە اکنون حضور پ‌.ک‌.ک در مناطق مرزی اقلیم کردستان غیرقانونی است و نقض حاکمیت اقلیم کردستان و قوانین جاری در آن می‌باشد.

او می‌گوید، پ.ک.ک در شنگال و حوالی این شهر از برخی از جریان‌های سیاسی عراق کمک دریافت می‌کند.

این سیاستمدار تصریح کرد کە پ.ک.ک براساس پرستش یک فرد و خائن خواندن مخالفان سیاست‌های خود توسط سازمان‌های اطلاعاتی کشورهای همجوار کردستان و در جهت منافع این سازمان‌های اطلاعاتی کار می‌کند.

بە گفتە این نویسندە، پ.ک.ک بەطور مداوم با جریان‌های کرد مخالفت می‌کند و هدف اصلی از این کار نابودی اتحاد ملی کردها است.”

صلاح بدرالدین تأکید کرد کە پ.ک.ک و هیچ حزب و جریان دیگری حق ندارد در امور داخلی اقلیم کردستان دخالت کند، او پ.ک.ک را بە انجام دادن اعمال آشوب‌گرانە در اقلیم کردستان متهم کرد و گفت، اعمال آشوب‌گرانەی این گروه کە انجمن آسایش اقلیم کردستان در روزهای قبل اعلام کرد، در واقع متمم صدها تلاش آشوب‌گرانە دیگر این گروه است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی