سایز متن   /

کوردپاریز/ محمود محمد، سخنگوی حزب دمکرات کردستان عراق (پارتی)، با انتشار اطلاعیه‌ای به سخنان تهدیدآمیز سرکرده های پ.ک.ک پاسخ داد و اظهار داشت: “جای تاسف است که در اکثر مواقع حساس مسئولین و مقامات ارشد پ.ک.ک با ایراد سخنان و در پیش گرفتن رفتارهایی، مایه عذاب و دردسر مردم کردستان می‌شوند.”

در ادامه این اطلاعیه آمده است: “در آخرین اظهارات رهبران پ.ک.ک تهدید، ایجاد آشوب و تحریف واقعیت‌ها به روشنی نمایان است. رفتارها و مواضع اینچنینی از سوی پ.ک.ک تازگی ندارد و در واقع آن‌ها با در پیش گرفتن رفتارهای نابجا و مشکوک، به تهدید علیه زندگی مردم کردستان بدل شده‌اند. سال‌هاست که با گرفتن باج و قبضه‌ی مال و اموال مردم، مانع از آبادانی صدها روستا و بازگشت شهروندان به مناطق خود شدند. میدان جنگ و درگیری‌های را به اقلیم کردستان کشانده‌اند و بهای این نوع رفتارها را شهروندان اقلیم کردستان می‌پردازند. کارمندان حکومت اقلیم کردستان را به قتل می‌رسانند و همچنان بر این باورند که آن‌ها تهدیدی نیستند و عامل حفاظت از اقلیم کردستان هستند.”

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: “پ.ک.ک علنا در مقابل اقلیم کردستان موضع می‌گیرد و موجودیت و منافع اقلیم کردستان را با خطر روبرو کرده است. آن‌ها در هرکجا کردی باشد خود را مالک و صاحب اختیار آنجا می‌دانند و کرد را مهمان.”

بیانیه مذکور همچنین می‌ا‌فزاید: “در جواب سخنانشان اعلام می‌داریم ما به حل مسالمت آمیز مساله کرد و انسجام میان جناح‌ها باور داریم. سخنان و اعمالتان، ضرر و زیان گسترده‌ای به اقلیم کردستان تحمیل کرده است و برای پیشگیری از بغرنج‌تر شدن اوضاع از شما می‌خواهیم که مشکلات خود و دیگران را به اقلیم کردستان نیاورید.”

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی