سایز متن   /

نخست وزیر اقلیم کردستان، عناصر تروریست پ.ک.ک در اقلیم را متهم کرد که با حضور خود، مانع از عمران و بازسازی ۸۰۰ روستای اقلیم شده اند.

به گزارش کوردپاریز به نقل از سایت خبری اس. ان. ان، مسرور بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان طی حضور در نشست پارلمان کردستان برای ارائه عملکرد کابینه دولت خود به پرسش های نمایندگان پاسخ داد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره حملات هوایی و توپخانه ای به مناطق مختلف اقلیم کردستان به ویژه مناطق مرزی گفت که دولت چندین بار رسما از مقامات ترکیه درخواست کرده این حملات را متوقف سازد اما آنان پاسخ داده اند که فقط در صورتی که افراد و جریان هایی که تبدیل به تهدید و خطر علیه ترکیه شده اند متوقف شده و یا در مناطق اقلیم باقی نمانند، حملات به مناطق اقلیم نیز متوقف می شود.

بارزانی  همچنین گفت که نیروهای پ.ک.ک با حضور در اقلیم مانع از عمران و بازسازی ۸۰۰ روستای اقلیم شده اند و چنان وانمود می کنند که جایگزین دولت و دیگر نیروها در این مناطق اقلیم هستند.

پس از نشست پارلمان، ریواز فایق رئیس پارلمان کردستان اعلام کرد که طی این نشست نمایندگان 350 پرسش را از مسرور بارزانی و قباد طالبانی معاون وی و آوات شیخ جناب وزیر دارایی و آمانج رحیم دبیرهیئت دولت مطرح ساخته اند که هر یک از آنان به نوبه خود به این پرسش ها پاسخ داده اند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی