سایز متن   /

کوردپاریز/ گروه تروریستی پ.ک.ک ممکن است تنها جریانی در میان احزاب کرد باشد که درباره ارزشهای تربیتی و اخلاقی و شخصیت فرد کردی بسیار صحبت می کند. با توجه به تبلیغات گسترده آنها در این زمینه، کسانی که واقعیت فرقه تروریستی پ.ک.ک را ندانند ممکن است فکر کنند که آنها یک مکتب اخلاقی برای اعتلای شخصیت کردی هستند! و اینکه کادر آن فارغ التحصیلان معتبرترین دوره های اخلاقی هستند!

اما ماهیت این اخلاق و تربیت در پ.ک.ک چیست؟!

اخلاق در پ.ک.ک محدود به آپو، دروغ و نیرنگ به نام برادری خلقها است، خارج از این چارچوب ها چیزی به نام اخلاق در پ.ک.ک وجود ندارد، از نظر پ.ک.ک، نه دینداری، نه احترام به کردستان و نه احترام به شخصیت ها و جریان های کردی، تحت نام اخلاق نیست.

پ.ک.ک این استراتژی را بصورت سیستماتیک و سازمان یافته اعمال می کند، این گروه کادرهای خود، افراد اروپایی و سایر بخشهای کردنشین را طوری تربیت و آموزش می دهد، که گویی هیچ چیز مقدس و متبرکی به جز اوجالان در این جهان گسترده وجود ندارد! برای اینکه کردی با عزت و صاحب کرامت شوید، باید اوجالان را تا مرحله تقدس دوست داشته باشید، همانطور که مسلمانان حضرت محمد (ص) را مقدس می دانند، به او احترام می گذارند و به او ایمان دارند! یا همانطور که مسیحیان به حضرت عیسی ایمان آورده و او را تقدیس می کنند! و پ.ک.ک از این منظر به آنها شباهت دارد، زیرا آنها به اوجالان ایمان دارند و تنها او را مقدس می دانند. قدردانی از رهبران و شخصیت های کردی در این فرقه مجاز نیست.

بهترین مدرک برای آنچه می گوییم ممکن است همین کلیپ ویدیویی باشد که توسط یکی از هواداران پ.ک.ک و کادرهای آن فیلمبرداری شده است و این نشان دهنده سطح پایین اخلاق کادرها، اعضا و هواداران پ.ک.ک و آموزش و تعلیم پ.ک.ک برای آنها است! اگرچه این ویدئو تنها یکی از هزاران نمونه از طرفداران و هواداران پ.ک.ک نسبت به شخصیت های بزرگ کرد است، اما آنچه را که در مورد محصول فکری، فرهنگی و آموزشی پ.ک.ک برای کادر و هواداران آن گفتیم اثبات می کند!

این ویدیو کلیپ برای یکی از کادرهای در اروپا است، تا جایی که این صحنه یک تصویر بی نظیر از تحقیر و ساده لوحی را در مقابل یکی از اعضای شورای معنوی کردهای ایزدی (کریم سلیمان) ثبت می کند، همه اینها به این دلیل است که کریم سلیمان گفت که او یک کرد ایزدی است؟ ملیت وی کرد و دین او ایزدی است. کادر پ.ک.ک این کلیپ را به زشت ترین اشکال به تصویر کشید و اجازه نداد وی از خود دفاع کند و یا حقیقت را روشن کند و یا بهتر بگوییم به اتهام دروغش پاسخ دهد!

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی