سایز متن   /

فرمانده مرزبانی استان کردستان گفت: مرزبانی با قدرت، قاطعیت و همه توان در مقابل نفوذ و توطئه‌های دشمن ایستاده و اجازه تجاوز به مرزها را به بیگانگان نخواهد داد.

سردار علیرضا مرزبانی، با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی و شهدای پاسگاه‌های مرزی، امنیت پایدار در مرزهای استان را مرهون جهاد، تلاش و روحیه رزمندگی مدافعان امنیت و مرزبانان دانست و گفت: مرزبانی با استقرار پاسگاه‌ها و برجک‌های مرزی، رسالت خود را در دفاع از مرزها به‌نحو احسن انجام می‌دهد.

فرمانده مرزبانی استان کردستان خاطرنشان کرد: امروز مرزبانی به‌عنوان خاک ریز اول امنیت در نظام جمهوری اسلامی و در استان کردستان با قدرت، قاطعیت و همه توان در مقابل نفوذ و توطئه‌های دشمن ایستاده و اجازه تجاوز به مرزهای کشور را به بیگانگان نخواهیم داد.

وی با ذکر اینکه «مبارزه قاطع با قاچاق کالا» یکی از اولویت‌های ماموریتی مرزبانان در مرزهای استان است، عنوان کرد: فرامین رهبری، شعار سال و شرایط اقتصادی کنونی، رسالت ما را در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیشتر کرده است.

سردار مرزبانی از تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز در مرزهای استان با بسیج امکانات و استفاده از ظرفیت‌های مختلف خبر داد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه توفیقات خوبی در این حوزه به دست آمده است.

وی با یادآوری اینکه مرزبانی نیروی انتظامی علاوه‌بر مقابله مستمر و مؤثر با اشرار، سوداگران مرگ و قاچاق کالا و ارز، زمینه زندگی آرام توأم با آرامش را برای مرزنشینان فراهم کرده است، افزود: بنده معتقدم مرزنشین حقوقاتی داشته که باید با استفاده از فرصت‌های مرز، حتماً تأمین شود.

فرمانده مرزبانی استان کردستان با بیان اینکه از روش‌ها و کنترل‌های سنتی به سمت هوشمندسازی مرز خواهیم رفت، گفت: یکی از راهبردهای اساسی مرزبانی در بحث امنیتی و غیرامنیتی «هوشمندسازی مرزهاست» و در همین راستا قرارگاه هوشمندسازی مرز در مرزهای استان راه‌اندازی و با استفاده از فناوری‌های روز دنیا، برای کنترل مرزها تلاش می‌کنیم.

سردار مرزبانی با یادآوری اینکه مرزبانی حامی مرزنشینان است، ابراز داشت: امیدوارم با تأمین امکانات و تجهیز زیر ساخت‌ها، کنترل نوار مرزی به صورت پیشرفته صورت گیرد کمااینکه همزمان دنبال تامین منافع و ظرفیت‌های مرزی برای مردم هستیم.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی