سایز متن   /

عضو شورای رهبری اتحادیه میهنی کردستان با انتقاد از تصمیم برگزاری رفراندوم استقلال اقلیم کردستان، تاکید کرد که این رفراندوم به جز زیان به منافع عمومی مردم اقلیم هیچ حکمت دیگری نداشت.

به گزارش کوردپاریز به نقل از سایت خبری ملت، آلا طالبانی طی اظهاراتی درباره رفراندوم استقلال اقلیم کردستان که سه سال پیش و در تاریخ ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۷ برگزار شد، گفت که برگزاری رفراندوم به جز زیان به منافع عمومی مردم اقلیم هیچ حکمت دیگری نداشته و موجب عقب گرد وضعیت کردها به شرایط پیش از ۲۰۰۳ شد.

عضو شورای رهبری حزب اتحادیه میهنی کردستان،  افزود که دستاوردهای مهم کردها به دلیل سیاست کورکورانه و غرور سیاسی برخی رهبران وقت اقلیم با اقدام به برگزاری رفراندوم استقلال از دست رفت.

نماینده مجلس عراق خاطر نشان ساخت که این رفراندوم و غرور سیاسی و تک روی، موجب ناامیدی مردم اقلیم و بروز جدایی و پراکندگی میان کردها شده و کردها از آرمان ملی خود دست کشیده و (بانیان رفراندوم) با اینکه زمانی می خواستند از عراق جدا شوند، اما  ” بلافاصله پس از رفراندوم با تعجیل به بغداد بازگشته و کشمکش و جنگ بر سر کسب مقام و مناصب دولت عراق را آغاز کردند.”

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی