سایز متن   /

اقدام ماجراجویانه ارمنستان در انتقال تروریستهای پ.ک.ک به قره باغ به نظر می رسد یک عملیاتی روانی و جبهه بندی ناشیانه است.

پ.ک.ک از سوی جامعه جهانی به عنوان یک سازمان تروریستی بین المللی شناخته می شود و کشورهای بسیاری همچون آمریکا، ایران، جمهوری آذربایجان، اتریش، کانادا، عراق، فرانسه، آلمان، هلند و… این سازمان را در لیست سیاه خود ذکر کرده اند.

در سال ۲۰۱۸ ایالات متحده برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری سه سرکرده این سازمان شود مبلغ ۱۲ میلیون دلار جایزه تعیین کرد.

دیوان دادگستری اروپا نیز این گروه را در فهرست سازمان های تروریستی قرار داده و در سال ۱۳۹۷ با تاکید مجدد بر ماهیت تروریستی آن، رای به باقی ماندن پ.ک.ک در فهرست سازمانهای تروریستی داد.

شریک جدید ارمنستان نه تنها از قدرت عمل مناسب برخوردار نیست بلکه به دنبال سوراخ موش می گردد تا اندک عناصر باقی مانده خود را از حملات سهمگین ارتش ترکی حفظ کند. این گروه تروریستی در چند ماه اخیر در پی عملیات های پنجه ببر و پنجه عقاب ترکیه در اقلیم کردستان عراق تمام توان و انرژی خود را از دست داده و خیلی از عناصر آن در همین دو عملیات به هلاکت رسیده اند.

 در مقابل این صف بندی مغایر با قوانین بین المللی، ترکیه ای که برای سرکوب و تنبیه عناصر پ.ک.ک پیه محکومیت های منطقه ای را به سادگی بر تن خود می مالد و بی اذن و اجازه دولت های سوریه و عراق وارد عمق مرزهای سرزمینی این کشورها می شود، مترصد این فرصت است که بخشی از دشمن خونی خود را در این منطقه نابود کند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی