سایز متن   /

در سال ۹۸ خورشیدی (۲۰۱۹ میلادی) ۳۵ نفر از هموطنانمان در عملیات گروهک‌های تروریستی به شهادت رسیدند.

به گزارش کوردپاریز، در بین گروهک‌های تروریستی فعال ضد ایرانی، گروهک جیش الظلم، گروهک پژاک و حزب دموکرات کردستان سهم عمده‌ای در اقدامات تروریستی ضد بشری علیه ایران را دارند.

گروهک‌هایی که در طول سال سعی دارند با فعالیت‌های مسلحانه خطرناک، امنیت ملی کشورمان را به مخاطره بیندازند. این گروهک‌ها در سال ۹۸ مجموعا ۲۸ عملیات انجام داده اند که ۲۶ عملیات آن‌ها در مرز‌ها دفع شده است. دو عملیات مربوط به گروگانگیری گروهک تروریستی پژاک بوده که در شهرستان ماکو اتفاق افتاده است.

گروهک پژاک با ربودن دو روستایی مرزنشین در اردیبهشت ۹۸، تقاضای مجموعا ۸۰۰ میلیون تومان پول کرده بودند که به علت ناتوان بودن خانواده‌ها در پرداخت مبالغ تعیین شده، متاسفانه هر دو گروگان را به طرز فجیعی به قتل رساندند.

دفع حملات تروریست‌های ساکن در کشور‌های همسایه منجر به شهادت ۲۵ مرزبان کشورمان شده است. حملاتی که گروهک تروریستی پژاک در میان آن‌ها با به شهادت رساندن ۱۴ مرزبان بیشترین سهم جنایات را به خود اختصاص داده است.

بعد از پژاک گروهک تروریستی جیش الظلم با شهید کردن ۸ و حزب دموکرات کردستان با شهید کردن یک مرزبان در رتبه‌های جنایتکارترین گروهک‌های ساکن در کشور‌های همسایه قرار دارند.

البته ۵ نفر دیگر شامل کادر نیروی انتظامی، سپاه و بسیج در حملات تروریستی نامعلوم به شهادت رسیده اند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی