سایز متن   /

واژه کولبری به عنوان یک پروژه مشترک همه رسانه های مزدور و گروهک های تجزیه طلب همچون پ.ک.ک و پژاک از مهمترین خطوط خبری چند هفته گذشته این رسانه ها بود.

کوردپاریز/ رسانه های پ.ک.ک و پژاک تلاش کردند با برانگیختن احساسات شهروندان کُرد شکست های سنگین خود از ارتش ترکیه و قتل کولبران و کودکان را تحت شعاع هشتگ کولبر نکشید قرار دهد تا شاید اندکی از شکست های مفتضحانه خود در قندیل و کودک ربایی و قتل آنها را کم رنگ جلوه دهد.

در هفته های اخیر قتل سوران اختر ثمر، کولبر سروآبادی و اسرین محمدی کودک ۱۳ ساله سردشتی که در حین فرار توسط تروریستهای پژاک به قتل رسیده بود، موجی از خشم و انزجار شهروندان را از این تروریست ها برانگیخته است.

اما در زمانی که تروریست های پژاک با اکانت های فیک توییتری که خود افتضاحی دیگر بود در حال تولید هشتگ کولبر نکشید بودند، احمدعلی گودرزی، فرمانده پلیس مرزبانی در واکنش به این هشتگ عنوان کرد: برخورد با قاچاقچیان خواسته مرزنشینان است و ادعای مقابله مرزبانان نیروی انتظامی با کولبران دروغ محض است و این عزیزان همواره مورد حمایت مرزبانان هستند.

او گفته بود: کولبر واقعی، در زمان و مسیر تردد و همچنین با کالای مشخص از گذرگاه‌های رسمی رفت‌آمد دارد.

ولی آن‌دسته ‌که به صورت غیرمجاز و غیرقانونی می‌خواهند کالای قاچاق به کشور وارد کنند، قاچاقچی‌اند و برخورد با آنان خواسته مرزنشینان است.

در ثانی مرزهای غربی کشور تحت شعاع گروهک های تجزیه طلب کردی قرار گرفته که افراد وابسته به این گروهک ها تحت عنوان کولبری اقدام به حمل اسلحه و مهمات جهت اقدامات تروریستی در داخل کشور می کنند.

اما همانطور که شهروندان کرد و کولبران به خوبی آگاهند، واقعیت این است که این گروهک ها خود بزرگ ترین تهدید برای کولبران به حساب می آیند. چرا که آنها مجبورند به خاطر اینکه سالم به مقصد برسند تن به اخاذی این تروریست ها بدهند و بخش عمده و گاها همه آنچه را که با خود دارند را باید به تروریست ها بدهند.

سوران اختر ثمر را هم که اخیرا زیر بار باجگیری بیشتر نرفته بود، به طرز فجیعی کشتند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی