سایز متن   /

با آغاز عملیات جدید ترکیه تحت عنوان پنجه ببر به مواضع تروریست های پ.ک.ک در شمال عراق، این گروه تروریستی متحمل خسارت های سنگینی شده است به طوریکه روزانه در پی بمباران بی امان جنگنده های ترکیه، تعداد زیادی از عناصر این گروه به هلاکت رسیده و این گروه تروریستی را در معرض نابودی قرار داده است.

منابع خبری کوردپاریز از اقلیم کردستان عراق خبر داده اند که تروریست های پ.ک.ک اکثر مناطق کوهستانی خود به خصوص در هفتانین را ترک کرده و برای رهایی و نجات جان خود به نزدیکی روستاها و مناطق مسکونی پناه برده اند.

بمباران روزانه مناطق مسکونی در اقلیم کردستان هم در راستای تحرکات تروریست های پ.ک.ک صورت می گیرد. در چند ماه اخیر و پس از عملیات های چنگال عقاب و پنجه ببر تعداد زیادی از شهروندان اقلیم کردستان در پی بمباران جنگنده های ترکیه جان خود را از دست داده اند.

گفتنی است پ.ک.ک از یک طرف بر اثر این حملات خیلی از عناصر خود را از دست داده و از طرفی هم با ریزش شدید نیرو مواجه است، کسانی که با فریب جذب این نیرو شدند پس از پی بردن به ماهیت تروریستی و فرقه ای این گروه به دنبال روزنه ای هستند تا از گروه فرار کنند و به آغوش خانواده  باز گردند.

لذا پ.ک.ک در تلاش است اندک نیروهای مانده خود را در مناطق مسکونی محافظت کند و برای تحقق این هدف با جان شهروندان اقلیم بازی کرده و آنها را سپر انسانی خود قرار داده است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی