سایز متن   /

تحصن اعتراضی مادرانی که فرزندان‌شان از سوی گروه تروریستی پ.ک.ک ربوده شده‌اند، مقابل دفتر حزب دموکراتیک خلق‌ها در استان دیاربکر ترکیه همچنان ادامه دارد.

به گزارش کوردپاریز، اعتراض مادرانی از مناطق مختلف ترکیه که به امید رهایی فرزندان‌ خود از چنگ گروه تروریستی پ.ک.ک از ۳ سپتامبر ۲۰۱۹ مقابل دفتر حزب دموکراتیک خلق‌ها در استان دیاربکر دست به تحصن زده‌اند، وارد سیصد و بیست و هشتمین روز خود شد.

نازلی سانجار، یکی از مادرانی است که دخترش شیما توسط گروه تروریستی پ.ک.ک اغفال و ربوده شده است. این مادر نگران که از ۹ سال پیش تاکنون خبری از دخترش ندارد، از اینکه دلش چقدر برای شیما دخترش تنگ شده گفت.

نازلی سانجار با آرزوی اینکه عید قربان امسال را در کنار دخترش سپری کند، در این مورد گفت: از دخترم می‌خواهم تسلیم نیروهای امنیتی شود. دخترم بیا تا عید را در کنار هم باشیم. ۹ سال است که از دوری فرزندم عذاب می‌کشم. دیگر تحمل صبر کردن را ندارم.

او همچنین با اشاره به اینکه چگونه ربوده شدن دخترش از سوی گروه تروریستی پ.ک.ک زندگی خانواده را تحت تاثیر قرار داده است، افزود: احساس کمبود می کنم. همه درحال آماده شدن برای گرامیداشت عید قربان هستند اما ما ۳۲۸ روز است که اینجا هستیم و دائما در حال گریه‌ایم. اما اگر این انتظار ۳۲۸ سال نیز طول بکشد، تا هنگامی که دخترم را از پ.ک.ک و حزب دموکراتیک خلق‌ها پس نگرفته‌ام اینجا را ترک نخواهم کرد.

شوکت بینگول، پدری که او نیز برای پس گرفتن پسرش تونجای از چنگ گروه تروریستی در مقابل مرکز حزب دموکراتیک خلق‌ها در دیاربکر تحصن کرده نیز در این باره می‌گوید: این حزب یک حزب سیاسی نیست. حزب دموکراتیک خلق‌ها تنها پ.ک.ک را تبلیغ و اموار این گروه تروریستی را اجرا می‌کند. اگر واقعا نماینده ما بودند الان باید در کنار ما می‌ایستادند و از پ.ک.ک می‌خواستند که فرزندان ما را رها کند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی