سایز متن   /

وکیل دالیا محمود چگونگی بازگشت موکلش و دوست پسر او (سلامی یلماز) بە ترکیە و پیوستن بە خانوادەی یلماز را فاش ساخت.

وزارت امور داخلی حکومت اقلیم کردستان با انتشار بیانەای کتبی همراە با ویدیویی از وکیل “دالیا محمود مسلم” کە در روزهای اخیر چگونگی بازگشتش بە ترکیە در صدر اخبار رسانەهای کردستان قرار داشت، اطلاعات جدیدی از جزئیات بازگشت خانم دالیا بە ترکیە و پیوستن بە خانوادەی معشوقەاش را فاش ساخت.

در این ویدیو وکیل “دالیا محمود مسلم” در اقلیم کوردستان بە اسم “بیار احمد سعید” جزئیات فرستادن موکل خود بە ترکیە و هماهنگی او با خانوادەی “سلام رمضان محمد” ملقب بە “سلامی یلماز” معشوقەی دالیا را با ارائەی مدارکی فاش می سازد.

بە گفتەی آقای بیار قرار است دالیا و سلامی یلماز پس از پایان مراحل اداری بازگشتشان بە ترکیە، با هم ازدواج کردە و زندگی تازەای را آغاز کنند.

گروه تروریستی پ.ک.ک، ازدواج را که طبیعی ترین حق هر انسانی است در گروه ممنوع کرده ولی تجاوز به زنان در غارهای کوهستان قندیل توسط سرکردگان هر روز به وفور رخ می دهد.

اگر این گروه تروریستی اختیار را به اعضای فریب خورده و یا ربوده شده خود بدهد حتی یک نفر هم در کوهستان قندیل نمی ماند.

در روزهای گذشتە رسانەهای وابستە بە پ.ک.ک و جریانهای نزدیک بە این گروه تروریستی اخبار کذبی انتشار دادە بودند کە گویا “دالیا محمود مسلم” از طرف حکومت اقلیم بە ترکیە استرداد شدە، خبری کە با واکنش حکومت اقلیم همراە شدە و اسناد منتشرە ثابت کردند کە دروغی بیش نبود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی