سایز متن   /

مقامات پارتی در منطقه بادینان از مردم خواسته‌اند که علیه پ.‌ک‌.ک اقدام کنند و در ازای آن به آنها قول استخدام شدن داده شده است.

به گزارش کوردپاریز، پانزدهم ماه جاری، مقامات حزب پارتی نشستی با مسئولان مناطق خود در آمیدی تشکیل داده‌اند.

عمر اوه‌یی مسئول شبعه ۱۸ پارتی و محمد سعید میزی مسئول منطقه شلادزه، هاشم سیته‌یی مسئول گردان پیشمرگه‌های شیلادزه، کدخدای روستاها و شماری از کادر این حزب در منطقه در این نشست شرکت داشتند.

در این نشست به شهروندان تاکید شده است که با پ.‌ک.‌ک ارتباط نداشته باشند و علیه دولت ترکیه هم ابراز نارضایتی نکنند، همچنین از کادرهای حزبی هم در مناطق چمچو و آواشین خواسته شده تا با هنگ مرزی همکاری کنند.

به گزارش منابع خبری کوردپاریز در اقلیم کردستان، مقامات پارتی در این نشست اظهار داشته اند که می‌ خواهند در این منطقه با دولت ترکیه یک دروازه مرزی باز کنند، اما چون این منطقه تحت کنترل تروریست های پ.‌ک.‌ک قرار دارد، لذا باید مردم منطقه مسلح گردند و از هرگونه تحرک پ.‌ک.‌ک جلوگیری کنند.

منابع خبری به این نکته هم اشاره کرده اند که مقامات پارتی برای راضی کردن شهروندان به مسلح شدن، به جوانانی که فارغ‌التحصیل دانشگاه هستند قول استخدام داده اند و همچنین قول داده اند خدمات بیشتر به منطقه ارائه داده شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی