سایز متن   /

نیروهای مسلح ترکیه در چارچوب عملیات «پنجه‌ ببر» علیه گروه تروریستی پ.ک.ک در شمال عراق، مقادیر زیادی سلاح و مهمات کشف کردند.

به گزارش کوردپاریز، وزارت دفاع ملی ترکیه طی بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای مسلح ترکیه در جریان عملیات «پنجه‌ ببر» در منطقه هفتانین واقع در شمال عراق، مقادیر زیادی سلاح‌ و مهمات متعلق به تروریست‌ها را در مخفیگاه‌های آن‌ها کشف کردند.

در این بیانیه ضمن اشاره به موفقیت‌های عملیات پنجه ببر که بلافاصله در پی عملیات «پنجه عقاب» علیه گروه تروریستی پ.ک.ک آغاز شد، آمده است: تکاوران نیروهای مسلح ترکیه وارد مخفیگاه‌های گروه تروریستی پ.ک.ک شده و مقادیر زیادی سلاح و مهمات کشف کردند.

طبق این بیانیه، از محل اختفای این تروریست‌ها، مقادیر زیادی مهمات و ابزار جنگی از جمله یک قبضه تفنگ پیاده نظام AK-47 و ۲۰۰ ضدهوایی دوشکا کشف و ضبط شده است.

از سوی دیگر یک عضو زن گروه تروریستی پ.ک.ک در استان شرناق با همکاری خانواده‌‌اش، تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه در شهرستان نصیبین استان ماردین شد.

.

.

این تروریست‌ که در سال ۲۰۱۵ به پ.ک.ک پیوسته بود، در شاخه زنان گروه تروریستی پ.ک.ک/ی.پ.گ در شمال عراق و سوریه فعالیت داشت.

وی ضمن ابراز پشیمانی از عضویت در این گروه تروریستی گفت از اینکه به آغوش خانواده بازگشته‌ام، خوشحالم.

این عملیات با هماهنگی وزارت کشور ترکیه، سازمان اطلاعات (میت) و ادراه امنیت شرناق صورت گرفت.

گفتنی است فرار اعضای گروه تروریستی پ.ک.ک از کمپ‌های این گروه ادامه دارد و از اول سال تاکنون ۹۲ تروریست خود را تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه کرده‌اند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی