سایز متن   /

تحصن اعتراض‌آمیز پدران و مادرانی که فرزندان‌شان از سوی تروریست‌های پ.ک.ک به کوه قندیل در شمال عراق ربوده شده‌اند، مقابل دفتر حزب دموکراتیک خلق‌ها (HDP) در استان دیاربکر ترکیه همچنان ادامه دارد.

به گزارش کوردپاریز به نقل از خبرگزاری آناتولی، اعتراض مادرانی از مناطق مختلف ترکیه که به امید رهایی فرزندان‌شان از دست گروه تروریستی پ.ک.ک از ۳ سپتامبر ۲۰۱۹ مقابل دفتر حزب دموکراتیک خلق‌ها در استان دیاربکر تحصن می‌کنند، وارد سیصد و سیزدهمین روز خود شد.

حاجی گوگر پدر «دوغان» که ۵ سال پیش در استان دیاربکر از سوی تروریست‌های پ.ک.ک به کوه قندیل ربوده شده است، امروز در این تحصن شرکت کرد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه به امید بازگشت پسرم به آغوش مان به این تحصن اعتراض آمیز ملحق کشدم، تصریح کرد:‍ “طی ۵ سال گذشته هیچ اطلاعی از فرزندم ندارم. پسرم مشکلات روانی داشت. می‌خواهم فرزندم خود را به سلامتی به نیروهای امنیتی و قانون تسلیم کند. خواست مان بازگشت تمام کودکان و فرزندان است و بر این اساس تمام مادران خوشحال خواهند شد و گریان نخواهند کرد‍”.

گفتنی است هاجره آکار ۲۲ اوت ۲۰۱۹ با تحصن مقابل دفتر حزب دموکراتیک خلق‌ها در دیاربکر، محمد پسرش را از دست گروه تروریستی پ.ک.ک نجات داد. او با این اقدام به الگویی برای مادرانی که فرزندانشان قربانی گروه تروریستی پ.ک.ک می‌شوند، تبدیل شده است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی