سایز متن   /

گروه تروریستی پ.ک.ک ۳ جوان کُرد در اقلیم کردستان عراق را به گروگان گرفته و در برابر آزادی هر یک از “اسامە” و “جیگر” درخواست ۵۰ هزار دلار می کند.

به گزارش کوردپاریز، گروه تروریستی پ.ک.ک با بحران اقتصادی جدیی دست و پنجە نرم می کند و برای کسب درآمد، جوانان کُرد را گروگان گرفتە و در برابر آزادیشان درخواست پول می کند، این گروه همچنین از کارگران و کاسبان کُرد درخواست باج کردەاست.

منابع خبری کوردپاریز در اقلیم کردستان فاش ساختند کە تروریست های پ.ک.ک از ۱۵ ماە گذشتەی میلادی ۳ جوان کُرد شهر “سیری” از توابع “شیلادزە” واقع در استان دهوک اقلیم کردستان را ربودە و در برابر آزادیشان، از خانوادەی این جوانان، درخواست ۵۰ هزار دلار کردەاند.

.

اسامی جوانان گروگان پ.ک.ک عبارتند از:

جیگر علی خالد/ ۳۵ سالە و ساکن روستای بیارە

محمد کریم خالد/ ۲۰ سالە و ساکن روستای بیارە

اسامە عیسی محمد/  ساکن روستای هریاشکی

.

درخواست ۵۰ هزار دلاری پ.ک. ک برای آزادی گروگانها

بر اساس اطلاعات به دست آمده، یکی از گروگانها بە اسم «محمد کریم خالد» اوایل ماە جاری میلادی آزاد شدە است اما پ.ک.ک پدران هر یک از «جیگر» و «اسمامە»، ۲ گروگان دیگر را احضار کردە و برای آزادی اسامە ۳۰ هزار دلار و آزادی ریگر نیز ۲۰ هزار دلار پول درخواست کردە است.

گروه تروریستی پ.ک.ک همزمان در شهر سلیمانیە، شاغلان کردی کە از ترکیه برای کار کردن بە اقلیم آمدەاند را جمع کردە و در جلسەای بە آنها گفتە است کە هرکدام باید ماهانە ۱۰۰ دلار بعنوان باج بە گروه بپردازند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی