سایز متن   /

مجله گلوبال کامنت هشدار داد با توجه به گستردگی بی سابقه حملات ترکیه در اقلیم کردستان علیه تروریست های پ.ک.ک، احتمال افزایش تلفات غیرنظامیان بر اثر این حملات زیاد است.

به گزارش کوردپاریز، ارتش ترکیه از سه هفته و به بهانه مقابله با نیروهای تروریست پ.ک.ک، حملات گسترده هوایی و زمینی خود را در اقلیم کردستان آغاز کرده است. این حملات منجر به فرار غیرنظامیان زیادی از دهها روستا و کشته و زخیمی شدن تعدادی از آنها از دهوک گرفته تا سلیمانیه شده اند.

مجله گلوبال کامنت در گزارشی پیرامون پیامدهای حمله ترکیه به مناطق مختلف در اقلیم کردستان هشدار داد این حملات زندگی مردم عادی را مختل کرده و تعداد قابل توجهی از آنها نیز بر اثر حملات ترکیه جان خود را از دست داده اند.

این نشریه همچنین با اشاره به گستردگی حملات ترکیه و احداث پایگاههای مختلف در اقلیم کردستان توسط ارتش ترکیه، هشدار داده است این حملات به احتمال زیاد ادامه خواهد یافت و مناطق بیشتری از این منطقه هدف حملات ترکیه قرار خواهد گرفت.

خبرنگار این مجله در اقلیم کردستان از کشته و زخمی شدن چندین تن از غیرنظامیان در روستاهای شمال اقلیم کردستان خبر داده و هشدار داده است این حملات به طور غیرقابل تصوری به مناطق غیرنظامی و شهری نیز کشیده شده است.

شهروندان اقلیم کردستان نیز با اشاره به این که سالهاست جنگ ترکیه و پ.ک.ک در خاک اقلیم کردستان تکرار می شود از آنها خواسته اند جنگ را از این منطقه دور کنند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی