سایز متن   /

رسانه های وابسته به تروریست های پ.ک.ک و پژاک پس از فشار افکار عمومی و رسانه های حقوق بشری سرانجام از کشته شدن اسرین محمدی (کودک سرباز ایرانی در صفوف پ.ک.ک) خبر دادند.

به گزارش کوردپاریز، اسرین محمدی دختر ۱۳ ساله ایرانی اهل سردشت که در سال ۱۳۹۶ توسط تروریست های پ.ک.ک ربوده شده بود و خانواده وی برای بازگرداندن دختر خود بارها به نهادهای امنیتی داخلی و بین المللی از تروریست های پژاک شکایت کرده بود، روز گذشته خبر کشته شدن این دختر نوجوان ایرانی از رسانه های وابسته به تروریست های پ.ک.ک و پژاک منتشر شد.

.

.

شایان ذکر است که کوردپاریز اوایل سال جاری طبق گزارش های محلی و منابع موثق خود در پنجوین عراق، خبر از بروز یک فاجعه بزرگ انسانی داد که بر همین اساس بر اثر ناایمن بودن مقرها، پناهگاه ها و غارهای پژاک و همچنین به دلیل بارش برف سنگین در زمستان ۱۳۹۸، عده ای نوجوان ایرانی در این مقرهای زیرزمینی مدفون و کشته شده‌اند و هیچ خبری از آنها در دسترس نیست.

بنابر همین گزارش منابع خبری کوردپاریز فاش ساختند که متاسفانه اسرین محمدی نیز در میان افرادی است که در فاجعه زمستان سال گذشته جان خود را از دست داده‌اند و با توجه به سیاست پنهانکاری و رویه پژاک در انتشار با تاخیر اخبار مرگ اعضای خود، به نظر می‌رسد باید در آینده‌ای نزدیک شاهد باشیم که رسانه‌های پ.ک.ک و پژاک، خبر مرگ اسرین را بر اثر حملات ترکیه اعلام کنند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی