سایز متن   /

سخنگوی وزارت امور خارجه ترکیه گفت: بار دیگر یادآوری می‌کنیم که از عراق انتظار داریم در زمینه مبارزه با گروه تروریستی پ.ک.ک با کشورمان همکاری کند.

به گزارش کوردپاریز، حامی آکسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه ترکیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: بار دیگر یادآوری می‌کنیم که از عراق انتظار داریم در مبارزه با گروه تروریستی پ.ک.ک که ثبات، امنیت و تمامیت ارضی این کشور را نیز تهدید می‌کند، در همکاری و هماهنگی با ما عمل کند.

وی این سخنان را در پاسخ به سؤالی درباره اظهارات امروز سخنگوی ریاست جمهوری عراق درباره عملیات “پنجه-عقاب” و “پنجه-ببر” اعلام کرد و افزود: سخنگوی عراقی اطلاعات غیرواقعی در خصوص کشته شدن غیرنظامیان در عملیات ضد تروریستی نیروهای مسلح ترکیه در شمال عراق ارائه کرده است. این ادعاهای نادرست چیزی غیر از پروپاگاندای گروه تروریستی پ.ک.ک و هواداران آن نیست.

آکسوی با تاکید بر اینکه مقامات عراقی نباید ابزاری برای تبلیغات سیاه تروریست‌ها باشند، تصریح کرد: ما اهمیت ویژه‌ای برای اطمینان از ایمنی غیرنظامیان در هر یک از مراحل برنامه ریزی و اجرای عملیات خود داریم. اساساً این موضوع توسط مقامات عراقی نیز تایید شده و سابقه عملیات نیروهای مسلح ما مشخص است. بنابراین از عراق انتظار داریم که در مبارزه با گروه تروریستی پ.ک.ک که ثبات، امنیت و تمامیت ارضی این کشور را نیز تهدید می‌کند، در همکاری و هماهنگی با ما عمل کند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی