سایز متن   /

“عبدال عبداللە عبدال” متولد ۱۹۷۳، در روستای کشان، از توابع شهرستان زاخو، توسط عناصر پ.ک.ک با ۶ گلولە کشتە شد.

به گزارش کوردپاریز، روز گذشته یکی از کادرهای اتحادیه میهنی اقلیم کردستان، با شلیک تروریست های پ.ک.ک در مزرعەی خود بە قتل رسید.

منابع محلی کوردپاریز از اقلیم کردستان خبر دادند روز چهارشنبە، چهارم تیرماه، یکی از کادرهای اتحادیه میهنی اقلیم کردستان بە اسم “عبدال عبداللە عبدال”، متولد ۱۹۷۳، در روستای کشان، در بخش “باتوفا” از توابع شهرستان زاخو در اقلیم کردستان، از طرف عناصر تروریست پ.ک.ک با ۶ گلولە کشتە شد.

عبدال عبداللە کادر اتحادیه میهنی، سپیدەدم برای سرکشی مزارع و باغ خود بە روستای کشان رفتە بود کە نیروهای پ.ک.ک در آن مستقر هستند. عناصر پ.ک.ک از عبدال می خواهند کە باغ خود را رها ساختە و برگردد، اما این کادر اتحادیه میهنی بە دستورات نیروهای پ.ک.ک توجهی نمی کند تا اینکە درگیری میان آنها بالا می گیرد و عناصر تروریست پ.ک.ک دست بە اسلحە بردە و با شلیک ۶ گلولە، عبدال را از پای درآوردە و جنازەاش را بە محل دیگری بردە و رها می سازند.

مردم منطقە جنازەی عبدال عبداللە را در مجاورت روستای دیگر منطقە بە اسم “خیزاوا” پیدا کردند، البتە روستاهای خیزاوا و کشان با هم فاصلەی چندانی ندارند.

لازم بە ذکر است کە روستای “کشان” نیز همچو بسیاری از روستاهای منطقە بە دلیل حضور عناصر تروریست پ.ک.ک و بمباران جنگندەهای ترکیە، کاملا تخلیە گشتە و مردم برای کار کشاورزی خود هر از چندگاهی بە روستای خود برمی گردند. در حال حاضر تروریست های پ.ک.ک در روستای کشان مستقر هستند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی