سایز متن   /

عمر چلیک، سخنگوی حزب عدالت و توسعه (AKP)، در اظهاراتی با اشاره به عملیات هوایی چنگال عقاب نیروهای هوایی ارتش ترکیه در اقلیم کردستان علیه مواضع تروریست های پ.ک.ک عنوان کرد: تمام شبه نظامیان پ.ک.ک در تیررس نیروهای امنیتی ترکیه هستند.

به گزارش کوردپاریز، عمر چلیک، سخنگوی حزب عدالت و توسعه (AKP)، در اظهاراتی با اشاره به عملیات هوایی موسوم به چنگال عقاب نیروهای هوایی ارتش ترکیه در اقلیم کردستان علیه مواضع تروریست های پ.ک.ک عنوان کرد: «عملیات چنگال عقاب آغاز شده است. به شکل کاملا موفقیت آمیزی پناهگاه ها و مواضع شبه نظامیان در منطقه مورد هدف قرار گرفت. تمام مواضعی که از آن حمله صورت می گرفت منهدم شده اند. تمام شبه نظامیان پ.ک.ک در تیررس نیروهای امنیتی ترکیه هستند».

به نوشته خبرگزاری CNN TURK، سخنگوی آک پارتی در ادامه اظهارات خود با اشاره به راهپیمایی اعتراضی حزب کردی دموکراتیک خلق ها (HDP) نیز عنوان کرد: «زمانی که در ترکیه محدودیت ها در ارتباط با مسئله کردها حل و فصل می شد و مسائلی مانند زبان و هویت در مسئله کردها بهبود پیدا می کرد این ها تنها نظاره گر این روند بودند. در این جا یک توطئه بسیار بزرگی مطرح است. کسانی که تلاش می کنند تا جوانان کرد را به عنوان لژیونرهای پ.ک.ک مطرح کنند از کلماتی مانند دموکراسی و صلح سوء استفاده می کنند. هر کسی که ما را تهدید می کند، HDP با آنان همکاری دارد. مسئله، مسئله حق، آزادی، زبان، هویت و دین نیست، که اگر این گونه بود باید از ما تقدیر به عمل می آوردند. مسئله این است که پ.ک.ک چه می گوید».

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی