- سایت خبری تحلیلی کورد پاریز | KURDPAREZ - https://kurdparez.com -

بازی پ.ک.ک با جان مردم

پرواضح است کە پ.ک.ک درمناطق زاپ، قندیل، خواکورک، آواشین، مخمور و سنجار کە بامداد دوشنبه هدف حملات هوایی بود، مستقر است.

به گزارش کوردپاریز، شاخه نظامی تروریست های پ.ک.ک موسوم به HPG روز دوشنبە، اطلاعیەای در رابطە با حملات هوایی ترکیە انتشار داد کە در آن آمدە است مناطق بمباران شدە محل زندگی شهروندان عادی بودە و پ.ک.ک هیچگونە حضوری در این مناطق نداشتە و ندارد.

گروه تروریستی پ.ک.ک می گوید: «مسئولیت حفظ امنیت اردوگاە مخمور بر عهدەی حکومت اقلیم کردستان و سازمان ملل متحد قرار دارد اما این دو با اختیار کردن سکوتی معنادار هیچ اطلاعیەای در این بارە صادر نکردەاند.»

در بخش دیگری از اطلاعیەی، HPG آمده است: «حکومت ترکیە با حملە بە شنگال و ایزدیان، مردمی را هدف قرار داد کە سالها با تروریستهای داعش جنگیدند.»

گروه تروریستی پ.ک.ک در اطلاعیەی خود سعی دارد علاوە بر مخفی کردن شمار تلفات جانی نیروهای خود، چنان نشان دهد  کە نیروهای این گروه در مناطق مورد حملەی بامداد دوشنبه حضور ندارد.

می خواهد بگوید آنکە ایزدیان را فریب دادە و صدها جوان این مردم را فریب دادە و برای مقاصد تروریستی خود بە کشتن دادە است، ما نیستیم!

می خواهد بگوید ما نیستیم کە انواع نیروهای نظامی متعلق بە خود را با نامهای گوناگونی همچو “YBS” را در شنگال بوجود آوردەایم!می خواهند بگویند بە سبب ما و پایگاههای ما در شنگال نیست کە این مناطق بە یکی از اهداف حملات هوایی ترکیە، تبدیل شدە است!

می خواهند بگویند بە سبب ما و پایگاههای ما در شنگال نیست کە این مناطق بە یکی از اهداف حملات هوایی ترکیە، تبدیل شدە است!

اما در واقع مناطق (زاپ، قندیل، خواکورک، آواشین، مخمور و شنگال) اهداف حملات هوایی بامداد دوشنبه ترکیە بودند و پرواضح است کە پ.ک.ک در این مناطق مستقر است و فعالیت دارد.