سایز متن   /

نیروهای مسلح ترکیه یکی از بزرگترین عملیات هوایی چند وقت اخیر علیه کمپ های پ.ک.ک در اقلیم کردستان عراق را با نام چنگال عقاب آغاز کرده است.

به گزارش کوردپاریز، بر اساس اطلاعات به دست آمده از وزارت دفاع ترکیه، نیروهای مسلح ترکیه یکی از بزرگترین عملیات های هوایی چند وقت اخیر علیه کمپ های پ.ک.ک در اقلیم کردستان عراق را با نام چنگال – کارتال (چنگال عقاب) آغاز کرده است.

به نوشته روزنامه ملیت، شب گذشته همزمان با اعلام آغاز این عملیات از سوی وزارت دفاع، جنگنده های نیروهای هوایی ارتش ترکیه حملات گسترده ای را علیه مواضع پ.ک.ک در مناطق شنگال، کاراجاک، قندیل، آوشین – باسیان، زاپ و هاکورک ترتیب داده اند.

تلویزیون NTV در گزارش اختصاصی خود از این عملیات با اشاره به اطلاعاتی که از منابع نظامی کسب کرده است عنوان کرد: «۲۵ – ۳۰ جنگنده با حضور در این عملیات ها مواضع پ.ک.ک در شمال عراق را به شدت بمباران کرده اند. همزمان با این بمباران ها، هواپیماهای بدون سرنشین ترکیه همچنان به عملیات ادامه می دهند. علاوه بر پایگاه هوایی دیاربکر و مالاتیا که فرماندهی این عملیات را برعهده داشته است از دیگر پایگاه های هوایی ارتش ترکیه در غرب ترکیه نیز جنگنده ها در این عملیات شرکت کرده اند».

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی