- سایت خبری تحلیلی کورد پاریز | KURDPAREZ - https://kurdparez.com -

مسئول امور مالی و تسلیحاتی ایالت آمد پ.ک.ک کشته شد

وزارت کشور ترکیه در بیانیه ای با اشاره به عملیات نیروهای امنیتی ترکیه علیه مواضع پ.ک.ک در منطقه لیچه استان دیاربکر عنوان کرد: سعید باتمان مسئول امور مالی و انبار تسلیحات ایالت آمد پ.ک.ک در این عملیات ها کشته شده است.

به گزارش کوردپاریز، وزارت کشور ترکیه در بیانیه ای با اشاره به عملیات نیروهای امنیتی ترکیه علیه مواضع پ.ک.ک در منطقه لیچه استان دیاربکر از سوی نیروهای ژاندارمری دیاربکر و منطقه فاراشین که با هماهنگی مرکز فرماندهی نیروهای ژاندارمری وان و حکاری صورت گرفته است عنوان کرد: «سه تن از عوامل وابسته به پ.ک.ک کشته شده اند که یکی از کشته شده های این عملیات ها اکرم ایپتاش با نامه مستعار “سعید باتمان” مسئول امور مالی و انبار تسلیحات ایالت آمد پ.ک.ک است».

به نوشته CNN TURK، در بیانیه وزارت کشور ترکیه آمده است: «سعید باتمان که از افراد تحت تعقیب وزارت کشور ترکیه به حساب می آمد در لیست نارنجی “تروریست های تحت تعقیب” قرار داشت و برای دستگیری یا قتل وی ۱ میلیون لیر جایزه نقدی در نظر گرفته شده بود. با انجام عملیات های روز گذشته تعداد کشته های پ.ک.ک در دو روز عملیات های دیاربکر، حکاری و وان به هفت تن رسیده است».