- سایت خبری تحلیلی کورد پاریز | KURDPAREZ - https://kurdparez.com -

هشت تروریست پ.ک.ک در زاپ و هفتانین به هلاکت رسیدند

در نتیجەی حملات هوایی ترکیە، ۸ عنصر تروریست پ.ک.ک به هلاکت رسیده و تعدادی از پایگاههای این گروه منهدم شدند.

به گزارش کوردپاریز، جنگندەهای ترکیە، روز گذشته مناطق “زاپ” و هفتانین” اقلیم کردستان عراق را هدف حملات خود قرار دادە کە در نتیجەی آن ۸ تروریست پ.ک.ک به هلاکت رسیدند.

به گزارش منابع خبری کوردپاریز، روز چهارشنبە ۲۱/۰۳/۱۳۹۹، هواپیماهای بدون سرنشین ترکیە، بعد از شناسایی تحرکات تروریست های پ.ک.ک، آنها را در مناطق “زاپ” و “هفتانین” هدف قرار دادەاند.

در نتیجەی این حملات ۸ تروریست کشته و تعدادی از پایگاههای آنها منهدم شدند.

در پی افزایش حملات بی امان ارتش ترکیه به مواضع گروه تروریستی پ.ک.ک در ترکیه و خارج از مرزهای این کشور، این گروه تروریستی زمینگیر شده و به هیچ عنوان توان حفاظت از نیروهای خود در مقابل جنگ افزارهای پیشرفتەی ترکیە را ندارد.

از آغاز ماە میلادی جاری، بیش از ۲۰ تروریست پ.ک.ک در اثر حملات هوایی ترکیە فقط در اقلیم کردستان  به هلاکت رسیده اند کە تعدادی از آنها از سرکرده های این گروه تروریستی بودند. پ.ک.ک در مقابل تلفات ناشی از حملات هوایی ترکیە سکوت اختیار کردە و با هدف قرار دادن مردم بی دفاع ترکیه درصدد انتقام گرفتن اعضای از دست رفتەی خود بر می آید. تازەترین نمونەی حملات تروریستی پ.ک.ک، منفجر کردن اتوبوس ویژە کارگران در شهر “وان” بود که در اثر آن دو کارگر کشته و ۸ تن دیگر زخمی شدند.