سایز متن   /

کوردپاریز/ گروه تروریستی پ.ک.ک از بدو تاسیس خود، با شستشوی مغزی و عضویت اجباری کودکان یکی از بزرگترین جنایت ها را در حق کودکان و نوجوانان کُرد انجام داده است.

این گروه تروریستی از آنجا که کودکان درک کمتری از فاجعه در میادین جنگی دارند و به عبارتی جسورتر از بزرگسالان هستند، به راحتی آنها را قربانی اهداف شوم و پلید خود کرده و اینگونه با اجبار آنها را در اردوگاه های نظامی خود آموزش داده و برای جنگی نابرابر با ارتش قدرتمند ترکیه روانه میادین جنگی می کنند.

در حالی که کنوانسیون‌های مختلف بین‌المللی، استفاده از کودکان و نوجوانان را در میادین جنگی ممنوع کرده است، گروه تروریستی پ.ک.ک با وقاحت تمام تصاویر این کودکان را چه در سوریه و چه در کوهستان قندیل منتشر می کند.

با نگاهی به ویدیوئی که کاربران فضای مجازی از آموزش کودکان توسط تروریست های پ.ک.ک در سوریه منتشر کرده اند، به وضوح مشاهده می کنیم که این گروه تروریستی با بی شرمی تمام کودکانی که به زور اسلحه سنگین را به دوش گرفته و حتی قدشان به اسلحه هم نمی رسد را به اجبار و فریب در مقرهای خود آموزش نظامی می دهند و آنها را از حق کودکی محروم کرده و برای اقدامات تروریستی آماده می کنند.

آموزش نظامی کودکان توسط تروریست های پ.ک.ک
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی