سایز متن   /

گزارش پنتاگون حاکی از آن است که گروه تروریستی پ.ک.ک/ی.پ.گ در مناطق تحت کنترل خود در شمال‌شرق سوریه به تقسیم قدرت با عرب‌ها تن نمی‌دهد.

کوردپاریز/ بر اساس گزارش وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون»، گروه‌ تروریستی پ.ک.ک/ی.پ.گ که با عنوان «نیروهای دموکراتیک سوریه» شمال شرق سوریه را اشغال کرده است، مردم عرب را وارد ساختار نظامی‌ نمی‌کند.

بر اساس این گزارش، گروه تروریستی پ.ک.ک/ی.پ.گ در مناطقی که اکثریت جمعیت آن را عرب‌ها تشکیل می‌دهند نیز از تقسیم قدرت با آن‌ها خودداری می‌کند.

این در حالیست که فرماندهی مرکزی آمریکا «سنتکام» از حمایت جمعیت عرب از پ.ک.ک/ی.پ.گ خبر داده بود.

در این گزارش که بر اساس بررسی‌های میدانی ۳ ماهه نخست سال تهیه شده، آمده است که پ.ک.ک/ی.پ.گ علاوه برعدم اجازه برای ورود عرب‌ها به ساختار درونی در تلاش محدود کردن تاثیرگذاری آن‌ها هم هستند.

رقابت قومی، فقر و مشکلات امنیتی از جمله مواری هستند که در این گزارش به عنوان علت کاهش حمایت این گروه توسط مردم عرب در منطقه ذکر شده‌اند.

در این گزارش همچنین از دستگیری فعالان سیاسی عرب که برخی از آن‌‌‌ها در برنامه‌های کمک‌رسانی آمریکا فعالیت دارند، از سوی این گروه ابراز نگرانی شده است.

همچنین در بخش دیگری از این گزارش آمده است که جبران‌ناپذیر بودن تلفات گروه تروریستی پ.ک.ک/ی.پ.گ در عملیات‌های ترکیه یکی از مشکلات اصلی آن‌‌ها محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی