سایز متن   /

سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه که به منطقه صفر مرزی در استان شرناخ سفر کرده است درباره مبارزه با پ.ک.ک در خاک ترکیه عنوان کرد: امسال یا در جودی، گابار، کَل مهمت، بستا و منطقه کاتو حضور خواهیم داشت یا خواهیم مُرد.

به گزارش کوردپاریز، سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه که به منطقه صفر مرزی در استان شرناخ سفر کرده است در بازدید از مرکز فرماندهی نیروهای ویژه ژاندارمری در منطقه جزیره استان شرناخ طی اظهاراتی عنوان کرد: «نتایج مبارزاتی که در مناطق جودی، گابار، بِستا، کَل مهمت و … به دست آمده است برای ما بسیار مهم بود. بر اساس نتایج قطعی بررسی های به عمل آمده تنها ۱۳۴ شبه نظامی وابسته به پ.ک.ک در منطقه باقی مانده است. امسال برای ما سال متفاوتی خواهد بود. امسال یا در جودی، گابار، کَل مهمت، بستا و منطقه کاتو حضور خواهیم داشت یا خواهیم مُرد. این تصمیم قطعی ما است. بعد از سال ۲۰۲۰ این مناطق را ترک نخواهیم کرد».

به نوشته خبرگزاری CNN TURK، وزیر کشور ترکیه خاطرنشان کرد: «ما به همراه نیروهای مسلح ترکیه با اقدامات جسورانه و استراتژیکی که در مرزهایمان انجام خواهیم داد، نیابت گروه های تروریستی از این جغرافیا را تماماً از بین خواهیم برد. باورمان به این مسئله کامل است».

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی