سایز متن   /

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در پیامی از حساب رسمی خود در توئیتر با واکنش به تیراندازی گروه تروریستی پ.ک.ک به گروه مددکاران اجتماعی وفا، در منطقه اوزآلپ استان وان عنوان کرد: تاوان این حمله تروریستی مانند تمام حملاتی که تا به امروز صورت گرفته است بسیار سنگین خواهد بود.

به گزارش کوردپاریز، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در پیامی از حساب رسمی خود در توئیتر با واکنش به تیراندازی گروه تروریستی پ.ک.ک به گروه مددکاران اجتماعی وفا، در منطقه اوزآلپ استان وان عنوان کرد: «پ.ک.ک با حمله خود به گروه مددکاران اجتماعی وفا در منطقه اوزآلپ استان وان یک بار دیگر چهره منفور خود را که تلاش می کند تا در پشت پرده نگه دارد، آشکار کرد. در برابر تروریست ها و حامیان آنان که هر روز با افزودن یک مورد دیگر به خیانت های خود به ارزش های ملت عزیزمان حمله کرده و اتحاد، برابری و جانمان را هدف قرار می دهند، تا آخر مبارزه خواهیم کرد. به بازماندگان اعضای گروه مددکاران اجتماعی وفا که در این حمله کشته شده اند تسلیت عرض کرده و اعلام می کنیم که تاوان این حمله تروریستی مانند تمام حملاتی که تا به امروز صورت گرفته است بسیار سنگین خواهد بود».

لازم به ذکر است، روز پنجشنبه، ۱۴ می، عناصر تروریست گروه ضدبشری پ.ک.ک با حمله به گروه مددکاران اجتماعی وفا دو تن از اعضای این گروه را به قتل رساندند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی