سایز متن   /

در حالیکه دنیا درگیر اپیدمی ویروس کرونا است و خود گروه تروریستی پژاک به دلیل کمبود امکانات اولیه بهداشتی و نبود هیچگونه تجهیزات پزشکی با مشکلات زیادی روبرو است و عناصر زیادی تاکنون در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند، این گروه تروریستی و ضدبشری چند روز پیش در یک حرکت ایذائی و بزدلانه چند تن از فرزندان این سرزمین را در کردستان به شهادت رساندند.

.

این در حالی است که سالهای ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ در جنگ قندیل، پژاک از احزاب سیاسی اقلیم کردستان عراق خواست که میانجی گری کنند تا جمهوری اسلامی، آتش بس آنها را قبول کرده و آنها را ببخشد که در نهایت با تسلیم شدن قندیل و تحویل برخی مناطق استراتژیکی به ایران به شرط اینکه دیگر پژاک هیچ عمل اشتباهی نکند، می تواند در دامنه های کوه قندیل بماند.

.

اما در این سالها، پژاک سو استفاده های بیشتری کرد و برای پیشبرد اهداف اربابان آمریکایی خود در ایران از هر فرصتی برای ایجاد ناامنی در کردستان استفاده کرد.

.

این یک واقعیت است که آمریکایی ها و غربی ها برای غارت و چپاول و سلطه گری خود در منطقه نیاز به ناامنی دارند. همان کاری که در سوریه به وسیلیه داعش انجام می دهند و با پشتیبانی کردهای سوریه و پ.ک.ک منابع نفتی این کشور را به بهانه مبارزه با داعش به غارت می برند.

.

طرح آمریکایی ها در روزهای اخیر برای نزدیک کردن PYD و ENKS نیز در همین راستا صورت گرفت تا به طریقی جای پای خود را محکم تر کرده و به راحتی بتوانند بدون هیچ دردسری نفت سوریه را به یغما ببرند.

.

پژاک نیز که در سال ۲۰۰۳ به دستور مستقیم آمریکا برای ایجاد ناامنی در مناطق کردنشین ایران شکل گرفت بارها با اقدامات تروریستی خود نشان داده که این گروه هیچ ربطی به کردها نداشته و به دستور اربابان خود فقط ماموریت ایجاد ناامنی در کردستان را دارد.

.

این گروه تروریستی اخیرا با به شهادت رساندن چند سرباز وطن در دیواندره بار دیگر در برابر اربابان خود سر تعظیم فرود آورده تا خواسته ترامپ را که  ناامنی در ایران است را به نحو احسن انجام دهد.

.

هرچند آمریکا سالهاست که با حمایت از گروه های تروریستی همچون پژاک در فکر ناامن کردن ایران است ولی تا حالا نه تنها موفق نشده بلکه سناریوی آنها در منطقه شکست خورده است.

.

پژاک باید بداند آمریکا برای رسیدن به اهداف خود در منطقه به هیچ کسی رحم نکرده و نمی کند. همانطور که پس از تاریخ انقضای اوجالان، وی را دستگیر و تسلیم ترکیه کرد، به آسانی هم می تواند قندیل نشینان را هم تحویل دهند. پس لازم است پژاک به عاقبت اقدامات تروریستی که انجام می دهند نیز فکر کنند.

.

گروه پژاک که دم از حقوق بشر می زند و خود را مسلمان می داند، در ماه مبارک رمضان و در روزهای شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان و آتش بسی که خود پیشنها داده چنین اقدام جنایتکارانه ای را که خلاف موازین جنگ و انسانی بوده و هست را مرتکب شده است.

.

پژاک همواره ثابت کرده جز بدبختی و ناامنی در کردستان هیچ دستاوردی نداشته و این گروه فقط در راستای منافع آمریکا و اسرائیل کار می کند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی