- سایت خبری تحلیلی کورد پاریز | KURDPAREZ - https://kurdparez.com -

گردهمایی در اعتراض به آدم ربایی پ.ک.ک

اهالی شهرستان چمانکی اقلیم کردستان عراق در اعتراض به گروه تروریستی پ.ک.ک، که ۹۵ روز قبل فرزند یکی از پیشمرگان اقلیم کردستان را در استان دهوک ربوده است گردهمایی اعتراضی بر پا می کنند.

.

به گزارش کوردپاریز، بیش از ۳ ماه پیش نیروهای تروریستی پ.ک.ک و پژاک، در استان دهوک اقلیم کردستان یکی از جوانان این استان را ربوده و هنوز آزاد نکرده اند. خانواده جوان ربوده شده برای تشکیل گردهمایی اعتراضی فراخوان داده و از حکومت اقلیم کردستان و سازمانهای حقوق بشر خواسته اند که برای آزادی فرزندشان تلاش بیشتری انجام دهند.

منابع خبری در اقلیم کردستان فاش ساختند که خانواده ی “جوتیار محسن حسین” جوانی که ۹۵ روز قبل از طرف نیروهای پ.ک.ک ربوده شده است فراخوان داده اند که ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۴/۵/۲۰۲۰ میلادی در یک گردهمایی اعتراضی در شهرستان “چمانکی” از توابع استان دهوک، ضمن محکوم کردن آدم ربایی پ.ک.ک از حکومت اقلیم کردستان و سازمانهای بین الملی مدافع حقوق بشر می خواهند که تمام تلاش خود را برای آزادی فرزندشان بکار گیرند.

این در حالی است که در ۳ ماه گذشته خانواده ی جوتیار، راه های گوناگونی برای آزادی فرزندشان را در پیش گرفته اند اما همیشه با جواب منفی تروریست های پ.ک.ک مواجه شده اند.