سایز متن   /

بر اساس منابع خبری کوردپاریز، در اسفند ماه سال گذشته تعدادی از اعضای گروه تروریستی پ.ک.ک ضمن مراجعت حضوری به مدارس حاشیه شهرهای سلیمانیه و پنجوین، مبادرت به آموزش ایدئولوژی رهبری این گروه نموده و دانش آموزان را به پیوستن به صفوف گریلاها تشویق نموده اند.

.

بنابراین گزارش، یکی از خانواده ها در گفتگو با این خبرگزاری اذعان داشته پس از این اقدام گروه، ما به همراه جمعی از خانواده های مدرسه در سلیمانیه ضمن مذاکره با مسئولین پارتی؛ مکاتبه ای را در این خصوص آماده و از مسعود بارزانی درخواست کردیم، پیشمرگه ها به منظور جلوگیری از ورود کادرهای گروهک به مدارس در این منطقه مستقر شوند.

این خانواده دلیل اصلی خود را برای انجام چنین اقدامی نگرانی از آینده فرزندشان عنوان نموده و اظهار داشته «برای چه باید فرزند من در کشور دیگری با کشور دیگری بجنگد، اگر پ.ک.ک وضعیت مشخصی می داشت و من مطمئن می بودم که فرزندم برای حفظ کردستان عراق می جنگد مطمئن باشید که این اقدام را در آینده انجام می دادم».   

.

وی همچنین بیان داشته «بعد از این اقدام، پیشمرگه ها در منطقه مستقر شده و مانع از خروج کادرهای پ.ک.ک از منطقه خودشان گردیده اند».

.

این اولین بار نیست که گروهک به صورت آزادانه در منطقه پنجوین و سلیمانیه تردد داشته و اقدام به اخاذی از اهالی این مناطق می نمایند. این اقدامات گروه ضمن ایجاد نارضایتی شدید در میان اهالی منطقه زمینه های مقابله جدی پارتی و یکیتی با گروهک را فراهم نموده است.

.

(با توجه به درخواست مادر این کودک مشخصات این خانواده نزد این خبرگزاری محفوظ بوده و ما خود را ملزم به حفظ آن می دانیم)

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی