- سایت خبری تحلیلی کورد پاریز | KURDPAREZ - https://kurdparez.com -

حبیب الله لطیفی دستاویز پ.ک.ک و پژاک برای لاپوشانی مرگ اعضا بر اثر کرونا

کوردپاریز/ با شیوع ویروس کرونا که از اواخر دسامبر سال گذشته از کشور چین شروع شد و اکنون خیلی از کشورهای مختلف جهان را درگیر کرده، گروهک های تروریستی نیز دست به کار شدند و در راستای ماهیت ضدانسانی و تروریستی خود با انتشار اخبار کذب سعی در عصبانی کردن شهروندان با هدف به راه انداختن اغتشاشات کردند.

.

در این میان گروهک تروریستی پژاک  که همیشه فرصت را غنیمت شمرده و در راستای هجمه علیه ایران و ایجاد جو روانی در بین جامعه به طور عام و در بین شهروندان کرد به طور خاص از هر فرصتی استفاده کرده، با انتشار اخبار کذب و بی پایه، اهداف ضد انسانی خود را دنبال می کند.

.

گروهک تروریستی پژاک با ایجاد وحشت و ترس عمومی در بین مردم با عملیات روانی و با انتشار اخبار کاملا جعلی به دنبال به هم ریختن امنیت روانی جامعه و عصبانی کردن شهروندان کرد است. این فرقه تروریستی که با ادعای مبارزه برای حقوق کردها، جنایت های زیادی مرتکب شده و دستش به خون خیلی از شهروندان کرد آلوده است، ثابت کرده است که روان جامعه و آسایش شهروندان کمترین ارزشی برای آنها ندارد.

.

گروهک تروریستی پژاک که خود به یکی از کانون های شیوع ویروس کرونا در اقلیم کردستان تبدیل شده و منابع خبری از کشته شدن بیش از ۴۰ عضو گروهک بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فقط در یک بیمارستانی در سلیمانیه خبر دادند، با فرافکنی، سلامتی زندانیان در ایران را دستاویزی برای مخفی نگه داشتن مرگ اعضای خود قرار می دهد.

.

اوج وقاحت گروهک تروریستی پژاک تا حدی است که نگرانی خود را از سلامتی حبیب الله لطیفی در زندان ابراز می نماید، در حالیکه خود به شیوه بدویان و در غارهای تنگ و تاریک بدون هیچگونه تجهیزات پزشکی و حتی امکانات اولیه بهداشتی زندگی می کنند و هر ساله شماری از آنها به دلیل نبود امکانات پزشکی جان خود را از دست می دهند.

.

.

موضعگیری پژاک و فرافکنی این گروهک در قبال حبیب الله لطیفی در حالی است که خانواده های اعضای پژاک در پی شیوع ویروس کرونا در مقرهای پ.ک.ک و پژاک در نگرانی به سر می برند و کوچک ترین خبری از سرنوشت نامعلوم فرزندانشان ندارند.

.

پژاک در حالی از سلامتی زندانیان ابراز نگرانی می کند که در خصوص سلامتی اعضای خود هیچ اظهار نظری نمی کند. اعضایی که نه دسترسی به پزشک متخصص دارند و نه حتی امکانات اولیه بهداشتی.

.

ماهیت پلید این گروهک تروریستی به گونه ای است که در خصوص لزوم آزادی حبیب الله لطیفی بیانیه صادر می کند ولی در خصوص آزادی کادرهایی که مانع از بازگشتشان به آغوش گرم خانواده شده سکوت اختیار می کند.