سایز متن   /

جنازه عگید ایپک، عضو گروه تروریستی پ.ک.ک که در درگیری ۲۳ می ۲۰۱۷ با نیروهای امنیتی ترکیه کشته شده بود توسط دادستان جمهوری ترکیه از طریق پست به خانه پدری وی در شهر دیاربکر فرستاده شده است.

.

به گزارش کوردپاریز، بر اساس اطلاعات به دست آمده، جنازه عگید ایپک، عضو گروه تروریستی پ.ک.ک که در درگیری ۲۳ می ۲۰۱۷ با نیروهای امنیتی ترکیه کشته شده بود توسط دادستان جمهوری ترکیه در دیاربکر از طریق پست به خانه پدری وی در شهر دیاربکر فرستاده شده است.

.

به نوشته روزنامه دیوار، عگید ایپک در ۲۳ می ۲۰۱۷ در درگیری با نیروهای امنیتی ترکیه در تپه خلاصور در شهر کردنشین درسیم کشته شده بود و در می ۲۰۱۹ خبر پیدا شدن جسد وی را به خانواده اش داده بودند.

.

پس از دریافت این خبر اعضای خانواده ایپک برای انجام آزمایش دی ان ای جهت شناسایی جسد به استانبول فراخوانده شده بودند. بعد از آزمایشات دی ان ای مشخص شده بود که جسد کشف شده متعلق به عگید ایپک بوده و دادستان جمهوری ترکیه در تونجلی که جسد را از سازمان پزشک قانونی استانبول دریافت کرده بود در اقدامی نامتعارف جنازه عگید ایپک را از طریق پست به دادستان جمهوری ترکیه در دیاربکر و دادستان جمهوری ترکیه در دیاربکر نیز از طریق پیک برای خانواده وی ارسال کرده است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی